Gå til innhold

Kritikk på design.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen kritikk er vel bra det? :p

Valideringfeil, Tror du må flytte </p> fra linje 80 til linje 68. Tror ikke det får noen konsekvenser.

Og der er et lite problem med <textarea></textarea> på linje 94

Såg gjennom koden din, syns den var meget bra laget, enkelt og oversiktlig. :thumbup:

Teksten er kanskje litt lang om du forstår, nesten 20 ord på en linje, men er no kanskje litt smak og behag, og blir bedre med litt bilder her og der som er relatert til teksten.

En litt bedre logo kanskje om dette ikke er "final product".

Litt mørk bakrunn forhold iforhold til

Ellers likte jeg siden. :)

Lenke til kommentar

21998598qj3.jpg

Min mening er at logoen virker mindre profesjonelt i forhold til resten av siden og at "hjem, gjestebok og kontakt" er bare satt på siden et sted syns ikke den menyen passer så bra der.

Kanskje hvis du gjør dette:

62514751mh8.jpg

Ellers er det veldig mye bra her.

Endret av JiGGe
Lenke til kommentar

jeg prøver igjen: hvordan får man avrundete kanter på menyen?

Vil ha det på min blogg, men som dere ser, er menyens hover-effekt helt firkantet.

post-121454-1230578907.png

Beklager hvis jeg okkuperer denne tråden, men jeg synes det var litt unødvendig å lage en ny for dette lille spørsmålet.

Direktelink til temaet: http://bloggen.frac.dk/wp-content/themes/S...oke25/style.css

Endret av kajac
Lenke til kommentar

Jeg personlig ville ha droppet underline på a:hover i menyen, samme med grønn fargen i aktiv klassen - passer overhode ikke inn i siden, det er egentlig nok med blåfargen på a:hover ;)

Også kanskje fortsatt bagrunnsbilde (treverket) hele veien, eventuelt fade det litt mørkere lengre ned man kommer.

Bakgrunnsfargen som er nå er litt ufyselig :p - kanskje gjøre den lysere istedenfor det jeg sa lengre opp.

Og i forholdet med typografien, så burde du "alignere" den øverste menyen (kontakt) med T'en på "Annet".

Men til og være 15 år :o - så er det meeget bra, mye bedre enn meg :p

-Fredrik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...