Inc Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) tide sin kystrute til Austevoll dette tror jeg. Ulriken i bakgrunnen. Og ellers litt mye bakgrunn å forholde seg til.. Iso800 f5,6 @ 1/1000 sec a900 med 300mm Endret 13. desember 2008 av Inc Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Sorthvittversjonen synes jeg er unødvendig. Det er ikke så veldig mye å skrive om dette bildet, for det gir meg ikke det helt store. Det jeg kunne tenkt meg var å komme litt nærmere. Jeg synes også bildet bør ha en tydelig retning, noe som du fikser med en beskjæring. For å få det til må du ofre kjølvannet. Ellers er fargene for fine til å konverteres, og du har klart å formidle litt av en stemning som er kjent for oss på Vestlandet. Artig tittel, forreste. Fikk meg til å åpne tråden, og det er ikke alle som får til det. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Uten tvil i farger hvertfall. Ellers så blir det for meg kun et salig kaos av hus og gress- med en båt i full fart foran.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ikke noe dårlig bilde, men som du selv nevner, det ble litt mye bakgrunn i tillegg til en heller kjedelig himmel. Er enig med PMnormal, du burde nok croppe det litt. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Da må det bli noe sånt, ellers kløyver jeg huset i to. Er forsåvidt enig, funker bedre dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå