b-real Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 http://www.3planesoft.com/pages/the_one_ring.html This freeware screensaver has been specially created for all the fans of The Lord of the Rings and J.R.R. Tolkien. If you liked the book or the movie, this screensaver will make a great addition to your collection.The screensaver is 3D and animated, and you are sure to like it. The background is made of a map of Middle Earth. In the foreground you can see the Ring of Sauron engraved with the spell written in the ancient Elvish characters but in the Language of Mordor, the Black Speech. DL og installert Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 screensaver? sånt no har jeg aldri brukt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 http://www.b-real.net/div/the_one_ring.exe Lenke til kommentar
Neo Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Dæven steike!! Den var jo bare råfet! :o Den skal jeg bruke ass! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg lasta den ned akkurat ned, men jeg får ikke starta screensaveren, har fått instalert den, og det går ikke ann å trykke på innstillinger eller forhåndsvisning! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Jeg lasta den ned akkurat ned, men jeg får ikke starta screensaveren, har fått instalert den, og det går ikke ann å trykke på innstillinger eller forhåndsvisning! format c: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Har akkuratt formater, åssen os bruker dere som har fått det til a? Jeg bruker win2k, formaterte igår Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Å satan. Den var fet. Props to Ecthelion. bjaa: Win2k her også, ingen problemer. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Å satan. Den var fet. Props to Ecthelion. bjaa: Win2k her også, ingen problemer. Pokker au, har sp3 og , men funker ikke forde....huff Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 danke schøøøøøøøn, der var min nye screensaver innstallert. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Den hadde jeg rundt juletider... Men stilig det er den. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Nå har jeg fått den til å virke, den var fet den da Men det er lit kjipern at det bråker så jævli, mitt på atta liksom :oops: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Nå har jeg fått den til å virke, den var fet den da Men det er lit kjipern at det bråker så jævli, mitt på atta liksom :oops: Ta av høyttalerne på natten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Nå har jeg fått den til å virke, den var fet den da Men det er lit kjipern at det bråker så jævli, mitt på atta liksom :oops: Omg. Hørt om Options? Disable Sond? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Screensaveren min er SETI... ET call home Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Den var konge TAKK til Echtelion!! Genialt Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Fett... Men jeg får ikke noe lyd ut av klossene når den holder på :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå