Gå til innhold

Vant 10 mill!

genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hver gang jeg er på noen nettsider så er det alltid rundt 20 damer fra frogner som vil ha hot sex tonight. Og det er bedre enn penger!

Sikker på det? Tror du ikke de ville hatt meg med de 2.000.000.000$ jeg vant? :D

Og tenk på alle de russiske brudene du kunne fått.. :dribble:

Lenke til kommentar
Hver gang jeg er på noen nettsider så er det alltid rundt 20 damer fra frogner som vil ha hot sex tonight. Og det er bedre enn penger!

Sikker på det? Tror du ikke de ville hatt meg med de 2.000.000.000$ jeg vant? :D

Huff :dribble: Hvor mye tror dere Jessica Alba går for? :ph34r:

Lenke til kommentar
Ifølge Prince Naween Abusu av Royal Empire Of Kongo så skal jeg få 27 millioner $ av han, må bare sette inn noen penger til noen gebyrer eller noe, så er det i boks :w00t:

Det gjorde jeg også! Må bare sende han alle kontonumre og pin-koder så han kan legge de inn for meg :D

Men hva tror dere? Har han vunnet?

Neeeh...! :p

Lenke til kommentar

Det er klart det. Er en del som biter på, men da gjerne ikke så mange som vanker så mye på nettet eller på disse områder. Du skal ikke være så altfor mye på nettet for å enkelt kunne se igjennom slike mails osv.. (herdet :p)

Kombinert med litt fornuft så er en sikret.

Lenke til kommentar

Huff :dribble: Hvor mye tror dere Jessica Alba går for? :ph34r:

alt?

edit: aww.. crude.. dobbelpost -.-

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
jeg fikk telefon fra england om at jeg hadde vunnet 10 000 pund og et cruise i karibien :D måtte bare gi de kredittkort nummeret for å fikse noen papirer :)

helt i ekstase fikk jeg farten i meg, kleiste på røret og lagde meg noen skiver med nugatti til MacGyver.

haha:) genialt:D

Lenke til kommentar
jeg fikk telefon fra england om at jeg hadde vunnet 10 000 pund og et cruise i karibien :D måtte bare gi de kredittkort nummeret for å fikse noen papirer :)

helt i ekstase fikk jeg farten i meg, kleiste på røret og lagde meg noen skiver med nugatti til MacGyver.

Jeg og de andre i nabostrøket mitt fikk den samme telefonen. Husker jeg gjorde noe lignende bare at det var "Two and a half men" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...