Applebee Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hver gang jeg er på noen nettsider så er det alltid rundt 20 damer fra frogner som vil ha hot sex tonight. Og det er bedre enn penger! Sikker på det? Tror du ikke de ville hatt meg med de 2.000.000.000$ jeg vant? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hver gang jeg er på noen nettsider så er det alltid rundt 20 damer fra frogner som vil ha hot sex tonight. Og det er bedre enn penger! Sikker på det? Tror du ikke de ville hatt meg med de 2.000.000.000$ jeg vant? Og tenk på alle de russiske brudene du kunne fått.. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hver gang jeg er på noen nettsider så er det alltid rundt 20 damer fra frogner som vil ha hot sex tonight. Og det er bedre enn penger! Sikker på det? Tror du ikke de ville hatt meg med de 2.000.000.000$ jeg vant? Og tenk på alle de russiske brudene du kunne fått.. Huff Hvor mye tror dere Jessica Alba går for? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ifølge Prince Naween Abusu av Royal Empire Of Kongo så skal jeg få 27 millioner $ av han, må bare sette inn noen penger til noen gebyrer eller noe, så er det i boks Det gjorde jeg også! Må bare sende han alle kontonumre og pin-koder så han kan legge de inn for meg Men hva tror dere? Har han vunnet? Neeeh...! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 noen må jo bite på sånne ting.. hvis ikke har ikke svindlere noe å leve av tilslutt =) Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Det er klart det. Er en del som biter på, men da gjerne ikke så mange som vanker så mye på nettet eller på disse områder. Du skal ikke være så altfor mye på nettet for å enkelt kunne se igjennom slike mails osv.. (herdet ) Kombinert med litt fornuft så er en sikret. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 er det for godt til å være sant er det som regel det:) ikke for min del da. Sjekker spam boxen mange dager daglig senest i sta vant jeg 800 millioner, men trykka forseint på claim your reward:/ Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kan jeg få en brus av deg ? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 jeg fikk telefon fra england om at jeg hadde vunnet 10 000 pund og et cruise i karibien måtte bare gi de kredittkort nummeret for å fikse noen papirer helt i ekstase fikk jeg farten i meg, kleiste på røret og lagde meg noen skiver med nugatti til MacGyver. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Hver gang jeg er på noen nettsider så er det alltid rundt 20 damer fra frogner som vil ha hot sex tonight. Og det er bedre enn penger! Sikker på det? Tror du ikke de ville hatt meg med de 2.000.000.000$ jeg vant? Og tenk på alle de russiske brudene du kunne fått.. Huff Hvor mye tror dere Jessica Alba går for? alt? edit: aww.. crude.. dobbelpost -.- Endret 26. desember 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 jeg fikk telefon fra england om at jeg hadde vunnet 10 000 pund og et cruise i karibien måtte bare gi de kredittkort nummeret for å fikse noen papirer helt i ekstase fikk jeg farten i meg, kleiste på røret og lagde meg noen skiver med nugatti til MacGyver. haha:) genialt:D Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 jeg fikk telefon fra england om at jeg hadde vunnet 10 000 pund og et cruise i karibien måtte bare gi de kredittkort nummeret for å fikse noen papirer helt i ekstase fikk jeg farten i meg, kleiste på røret og lagde meg noen skiver med nugatti til MacGyver. Jeg og de andre i nabostrøket mitt fikk den samme telefonen. Husker jeg gjorde noe lignende bare at det var "Two and a half men" Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Regner med trådstarter har fått fyllt opp kontoen med penger og at Aston Martinen står parkert i oppkjørselen Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg har 0 tro på at trådstarter er seriøs. Så inkompetent er det bare ikke mulig å bli. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Kan du ikke bare spille med? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvorfor får ikke jeg slike mail? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvorfor får ikke jeg slike mail? Det er noe som heter anti-spam filter. Den pleier og ta seg av slike useriøse mailer som sendes ut til millioner om gangen Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg vil også vinne, jeg vinner aldri noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå