Gå til innhold

Vant 10 mill!

genser

Anbefalte innlegg

Jaaaaa:D:D:D:D

Jeg vant 10 mill!!!!

Må bare overføre 27% inntektsskatt, fylle ut litt papirer og så er 10 mill på kontoen min. Sykt! :D

edit: Var fra et utelandsk lotteri, som jeg ikke har deltatt i engang, så de må ha gjort ett eller annet feil, men det kommer jeg ikke til å si ifra om!

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

StZIIILIGG!!! D:D::D:D:D:D:D:A:AD:D:D:D:D::ADPD:PD:PD:P:S:DS:DS:D:S:DS:DSØD:D:ØD:D:D:D:D vant jeg OGZÅÅ!!!!!! 90 milliarder! Og bezte av alt, jeg zlipper skatt!!! :D:D:D:D::D:#:#:#:#:D:D:D::D:D

Wiiii, nå skal det endelig bli luksus i huset!!!! =E=D="#==#"=:D:D:D:D:

Lenke til kommentar
Ifølge Prince Naween Abusu av Royal Empire Of Kongo så skal jeg få 27 millioner $ av han, må bare sette inn noen penger til noen gebyrer eller noe, så er det i boks :w00t:

Hmm, det ville jeg vært svært skeptisk til om jeg var deg! Har hørt det er mye svindelforsøk via internett fra afrikanske land, og situasjonen Kongo er i nå gjør det ikke bedre.

:hmm:

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

jeg vant 6mil pund engang, men spilte bort alt på en pengemaskin på tveita like etterpå.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Ifølge Prince Naween Abusu av Royal Empire Of Kongo så skal jeg få 27 millioner $ av han, må bare sette inn noen penger til noen gebyrer eller noe, så er det i boks :w00t:

Hmm, det ville jeg vært svært skeptisk til om jeg var deg! Har hørt det er mye svindelforsøk via internett fra afrikanske land, og situasjonen Kongo er i nå gjør det ikke bedre.

:hmm:

Tror ikke det er noe farlig akkurat, han er jo en prins!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
jeg vant 6mil pund engang, men spilte bort alt på en pengemaskin på tveita like etterpå.

Ikke smart :nei: .

Neei.. mamma ble litt sur, men da jeg kom hjem, vant jeg 6 nye, så hun ble glad igjen :tease:

Lenke til kommentar
Tror ikke det er noe farlig akkurat, han er jo en prins!

Hadde ikke jeg snart vært rik hadde jeg prøvd å scammet deg, du virker lettlurt!

Hadde jeg funnet fått alle pengene jeg har vunnet på mail, hadde jeg hatt en god ukes lønn mildt sagt..

Har selvfølgelig ikke fått på mail. Tror aldri på mailene jeg får!

Jeg ble oppringt.

Først var den en data jeg måtte snakke med, sikkerhetsgreier.. Taste inn kode for å bekrefte osv. Så når jeg besto sikkerhetssjekken ble jeg satt over til kundeagenten. Haha, jeg snakket min beste engelsk og jeg tror ikke de skjønte at de hadde ringt feil til en utlending! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...