Zamboo Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hvor mye koster en liten svipptur til Svalbard forresten? Hadde heller tatt en svipptur til HongKong. Er litt risikabelt for tiden, men det får gå. Er utrolig hvor mye man kan spare der nede. Kommer kanskje ikke noe bedre ut en å handle her hjemme, men så får man jo en fin tur da. Fikk en til å kjøpe noe kamerautstyr for meg der nede. Sparte bare 15000.- Må satse på å ikke bli stoppet i tollen her hjemme da. Lenke til kommentar
tomy Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Billigere på Kanariøyene en på svalbardshop. I allefall når krona er så sterk. tomy Lenke til kommentar
Punkyfish Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hva med Sony sitt DCR-TRV80? Er ikke det et dugende kamera? Jeg er i samme situasjon som deg, og skal kjøpe meg et digitalt videokamera. Vil selvfølgelig ha det beste for minst mulig penger, jeg også... Jeg står å vipper litt mellom DCR-TRV80 og DCR-PC120. Er ganske amatør når det gjelder digitale videokameraer, men jeg har jo selvfølgelig planer å bli ganske flink Jeg har egentlig også vert litt opptatt av at det skal vere Bluetooth på kameraet, men jeg har forstått at det egner seg dårlig til å overføre video med. Litt synd egentlig, for trådløst hadde jo vert det beste. Lenke til kommentar
Punkyfish Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Eller hva med Sony DCR-IP220e? Virker jo ganske bra det? Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 ip220 bruker micromv (se tidligere post om lavere båndbredde), og trv80 har fått en hatskare pga en dårlig og treig touchscreen (man MÅ bruke) Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg går kanskje litt uttafor emne her nå, men jeg har sett at Telebutikken tilbyr Sony TRV33 til ca 6700. Så i påska at de skulle ta inn 2 stk, når jeg var innom idag var begge solgt. Men jeg må si at prisen er langt levere enn det andre tilbyr, ganske attraktivt. Er det noen som har erfaring med Telebutikken? Er de seriøse? Lenke til kommentar
Hope53 Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hei. Lurer selv på å kjøpe et trv80, men er litt skeptisk til at en er avhengig av touch-screen. Den må jo bli full av fingermerker etter hvert. Synes jeg så noe om at kameraet kan styrer via bluetooth fjernstyring. r det noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Har også vurdet dette kameraet, men det virker ikke så det har optisk bildestabilisator. Er det helt nødvendig med dette når man filmer mye. Roy rogers Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hvor mye koster en liten svipptur til Svalbard forresten? Hvis du benytter bonuspoengene dine koster det nøyaktig det samme som å fly til hvilken som helst by i Norge (evt Sverige). 12.000 poeng tror jeg. ...så bruk poengene på en flyreise til Svalbard istedet for å besøke mormor et annet sted i landet. Da kan du samtidig ta noen flotte filmer der oppe før du flyr hjem igjen. Så kan du f.eks. ta toget til mormor og redigere filmene underveis. Da får du en flott filmkveld med mormor, og du har fått deg et billig videokamera, en flott reise til Svalbard og noen flotte filmer. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 etter å ha brukt optisk bildestabilisator i ca tre år nå, så er det noe av det verste med å bruke et billigere kamera. Digital stabilisator både forringer bildet, samtidig som den ikke fungerer like bra (på langt nær). For å være helt ærlig, så er kanskje nettopp optisk bildestabilisator det ALLER verste med å skifte fra semi-proft til konsument-kamera. Det rimeligste videokameraet med optisk bildestabilisator er vel muligens Canon MVX-1i/MVX-2i. Tja ja. Good lyck. Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 [For å være helt ærlig, så er kanskje nettopp optisk bildestabilisator det ALLER verste med å skifte fra semi-proft til konsument-kamera. . Sjølv om jeg bare har lånt kamera med opstisk bildestabilisator en kort periode, fikk jeg erfare at det var veldig bra. Det og lysfølsomhet pluss lyd er det som jeg vil prioritere nå når jeg skal kjøpe meg nytt kamera. Men det er ikke lett å velge da de nye kameraene med 3CCD er veldig følsomme for lys. Royrogers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå