kakefat Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hei. Trenger nytt headsett, men kan desseverre ingenting om kva som er bra. Trenger et headsett som er bra til det meste. Altså foreksempel musikk, gaming og film. Eg har ingen forsterkar å bruke, så om headsettet ikkje kan brukast uten er det egentlig utelukka. Håldbarhet er også viktig, ettersom eg ikkje vil oppleve at det ryker etter noken få månader, sånn som steelsound headsettet eg allerede har hatt to av, gjorde. Eg tenkte å legge meg rundt prisklassen 1000 - 1500, men eg kan sjølvsagt tøye meg til både høgare og lavare prisar. Håper på gode svar på kva eg bør velge . Om du nevner et headsett, hadde det vore fint om du kunne seie kva som gjer det bra, ikkje berre at det er bra. Som sagt har eg tross alt ikkje peiling Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Høres ut som om du trenger noe som et Beyerdynamic DT770 eller Sennheiser HD 650. Eller er jo kanskje Bose noe å anbefale, men jeg har ingen erfaringer på disse. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 HD 650 er nok for tungdrevne. Hvis du egentlig skal bruke headsetet til alt mulig rart så ville jeg gått for et som var laget for musikk. DT 770 Pro er et godt valg. Sjekk ut forskjellige par fra AKG, Sennheiser, Beyerdynamic og noen fler. Hold deg langt unna Skullcandy, Wesc og Koss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg er meget fornøyd med mine AKG 142HD. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 du kan jo se på HFI serien fra ultrasone. er muligens litt dyre for ditt budsjett men jeg mener det er verdt det ettersom du ikke har en forsterker kan HFI serien være et alternativ siden de har en inpedans på 32 ohm som er rimelig lavt altså ipod eller liknende spillere greier og drive de på en ok måte. eneste ulempen jeg ser er at de på importeres siden det ingen markedsfører dette merke i norge. ( ettersom jeg vet) prisen ligger rundt 200 dollar på ebay så det er bare og kjøpe Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 HD595 er relativt lettdrivne, har dei sjølv og er meget nøgd! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Hva med Grado SR60? Hadde fra før Creative HQ-1700, og jeg må si at Grado headsetet var en god oppgradering fra de jeg hadde. Det har en impedans på 32 ohm, så det krever ingen ekstra forsterker. Hva som er bra med det? Det har god komfort med godt polstra klokker og lav vekt. Om du kan like "retro-look", så burde det falle i smak utseendemessig. Lydkvaliteten er også god, "luftig" og klar lyd, med god og ikke for dominerende bass. Endret 27. desember 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå