Gå til innhold

Trenger headsett i prisklassen 1000 - 1500

kakefat

Anbefalte innlegg

Hei. Trenger nytt headsett, men kan desseverre ingenting om kva som er bra.

Trenger et headsett som er bra til det meste. Altså foreksempel musikk, gaming og film. Eg har ingen forsterkar å bruke, så om headsettet ikkje kan brukast uten er det egentlig utelukka. Håldbarhet er også viktig, ettersom eg ikkje vil oppleve at det ryker etter noken få månader, sånn som steelsound headsettet eg allerede har hatt to av, gjorde.

Eg tenkte å legge meg rundt prisklassen 1000 - 1500, men eg kan sjølvsagt tøye meg til både høgare og lavare prisar.

Håper på gode svar på kva eg bør velge :) . Om du nevner et headsett, hadde det vore fint om du kunne seie kva som gjer det bra, ikkje berre at det er bra. Som sagt har eg tross alt ikkje peiling ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan jo se på HFI serien fra ultrasone. er muligens litt dyre for ditt budsjett men jeg mener det er verdt det :) ettersom du ikke har en forsterker kan HFI serien være et alternativ siden de har en inpedans på 32 ohm som er rimelig lavt altså ipod eller liknende spillere greier og drive de på en ok måte. eneste ulempen jeg ser er at de på importeres siden det ingen markedsfører dette merke i norge. ( ettersom jeg vet) prisen ligger rundt 200 dollar på ebay så det er bare og kjøpe :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva med Grado SR60? Hadde fra før Creative HQ-1700, og jeg må si at Grado headsetet var en god oppgradering fra de jeg hadde. Det har en impedans på 32 ohm, så det krever ingen ekstra forsterker.

Hva som er bra med det? Det har god komfort med godt polstra klokker og lav vekt. Om du kan like "retro-look", så burde det falle i smak utseendemessig.

Lydkvaliteten er også god, "luftig" og klar lyd, med god og ikke for dominerende bass.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...