Skumtroll Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hei. Når jeg skal skru på den bærebare pcen min stopper den like før jeg kan logge inn på brukeren min, noe som gjør at jeg ikke kommer meg noe sted. Jeg har prøvd å kjøre i "Safe mode" med samme resultat. Jeg satte i en XP-cd og skulle formatere og reinstallere, men da sa den noe som at den ikke kunne finne noen brukbar harddisk. Hva skal jeg gjøre med dette? Er det å sende den på reprasjon det eneste alternativet jeg har? :s Takker for svar. Mvh Skumtroll Lenke til kommentar
steeler Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 For min del høres det ut som hd'en er ødelagt... Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Ja? Det er jo det som er problemet -_- Lenke til kommentar
stigallan Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 kontakt leverandøren evnt ta kontakt med butikken du kjøpte pcen i da dette sikkert er en defekt hdd og en normal garanti sak du kan jo kjøpe ny hdd selv å sette i den om du ikke vil sende den inn på rep hehe Er jo normal 2,5" hdd du har ikke skrevet modellnr eller noe info om pcen så er uvisst om det er sata eller ide hdd dette Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Hehe, da blir det vel å sende den på reprasjon =) Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Kan også være at maskinen trenger egne drivere (hvis SATA-harddisk). Mer om dette i sticky under lagringsmedia. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Den har jo funket helt fram til nå i forigårs, så. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Fortsatt flere muligheter til årsak. Hvis SATA-harddisk i PCen kan XP ha behov for egne drivere (hovedkorts-) ved installering. Og ja. Du kan ha en tradisjonelt harddiskskade. Harddisker i bærbare lever et hardt liv og kan skades ved hardhendt håndtering av maskinen (harddisker tåler lite når de er igang). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå