Revi Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kjøpte meg en KC 910 i går. Synes å være en bra telefon. Lett å bruke og ikke minst så er den stilig. Men det er et par ting som irriterer meg voldsomt. Når jeg skriver melding med T9 og man starter med stor bokstav etter punktum, så kommer første bokstav på tasten opp og så et spørsmålstegn. Ingen liste med ordforslag og jeg får heller ikke taste inn andre tegn. Må slå av T9 for å taste inn ordet, og så slå på igjen T9 når jeg går over til ord uten stor forbokstav. Er et noe jeg ikke forstår her, eller er det noe bugs i programvaren? Og så synes det også å være et problem med kalenderen. Når jeg synkroniserer ser jeg at det overføres oppføringer til telefonen, men de vises ikke i telefonens kalender etterpå. Noen som har noen formening om hva dette kommer av? Og så en siste ting er at jeg forstår ikke hvordan man får smilefjes osv til å vises som ikoner, vises jo bare som prikker, streker osv? Lenke til kommentar
kimroar Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg har også merket det samme ang. T9-funksjonen... Så all hjelp her tas i mot med takk.. Smilefjesene ser det ut som de uansett vises som tegn når du skriver meldingen, men sendte og mottatte meldinger inneholder hvertfall uttrykksikoner. Ang. oppføringene i kalenderen ser alt ut til å fungere slik det skal på min Kc910? Aktiviteter blir synlige i kalenderen på telefonen ("desktop"), og alt ser ut til å fungere slik det skal... Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg har også dette T9-problemet, og har undersøkt en del. For det første gjelder det kun norsk ordliste. Svensk, Engelsk, Dansk, Polsk osv. fungerer. Det er akkurat som om (om det ikke er nøyaktig det) det ikke er lagt inn noen ord med stor forbokstav. Dette spørsmålstegnet vil si at ordboken ikke har noen forslag. Jeg sendte mail til Elkjøp der jeg kjøpte telefonen og fikk greit svar. Ring LG. Hvis ikke de fikser det, må du levere inn telefonen. Jeg ringte LG (bra support på en lillejuleaften). Han henviste meg til mobil-software-oppgraderings-siden dems. Tester dette nå. Han sa videre at hvis det ikke fungerte, skulle jeg ta med meg mobilen til butikken og få en ny en. Oppsummering T9-problem: Oppgrader software: http://no.lgmobile.com/web/web.product.manualSoftwareRF.laf Vet ikke helt hvilken fremgangsmåte man skal benytte, men han skulle ha meg til å benytte det øverste alternativet: Manual & Software Download. Det fører til at du laster ned en fil på ca 150 MB. Hva du skal med denne vet jeg ikke enda, kan poste det senere. NB: vær forsiktig! Du kan potensielt skade mobilen betydelig, les og følg derfor instruksene nøye! (for eksempel det med fulladet telefon). Ellers: Lever mobilen til butikken der du kjøpte den, antagelig i bytte mot en ny. ____________________________________________________ Lg sine mobiler har ikke støtte for smilefjes. Surt, men sant. De har rett og slett ikke prioritert å legge inn den funksjonen som gjør om kolon og parantes til ett lite bilde. Lenke til kommentar
Ace03 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har oppgradert programvaren på min kc910 i går, etter det så fungerte T9 ordlisten helt perfekt (OBS: Fulgte alle instruksjoner på lg sine nettsider ang software oppdatering, alikevel "krasjet" oppgraderingen en fire, fem ganger - påskudd: mister kontakten med tlf - men etter å ha fulgt videre instruksjoner når dette skjedde, så ble tlf til syvende å sist oppgradert i hvertfall) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 I lys av den pågående "fokus på emnetitler" på mobilforumet, er emnetittelen på denne tråden blitt endret da dette er en eldre tråd. (Og som vanlig skal ikke dette innlegget kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå