ChristR Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg tror ikke jenter liker å suge, men de gjør det for å slippe maset vårt... Ofte er det sånn at det er lettere å få en jente til å suge deg enn å pule henne. Gutter slikker fordi det gir mulighet for puling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Kan dere forklare meg grunnen ? Av samme grunn som enkelte menn elsker å slikke. De liker å se at partneren koser seg. What he said, + det er turn on Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg tror ikke jenter liker å suge Noen gjør nok det. Gutter slikker fordi det gir mulighet for puling. Maken til tåpelige generaliseringer fra deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Gutter slikker fordi det gir mulighet for puling.du feiler så hardt diamanter er myke i forhold. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Enten generaliserer man den ene veien eller den andre veien. Det vil bli feil for noen uansett. Når man er i et forhold, ser jeg jo selvfølgelig at man vil tilfredsstille den andre uten å kanskje få noen igjen for det. Men når det kun er snakk om et lørdagsnyp, tror jeg de fleste slikker med intensjon av at tjenesten blir gjengjort. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Enten generaliserer man den ene veien eller den andre veien. Det vil bli feil for noen uansett. Hvorfor må du generalisere i det hele tatt? Men når det kun er snakk om et lørdagsnyp, tror jeg de fleste slikker med intensjon av at tjenesten blir gjengjort. Projiserer du bare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg