Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvorfor er enkelte jenter så gira på å suge..

isprins

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Tja, varierer vel veldig.. En eks av meg elsket sæden min, har aldri fått så ofte blowjobs.. Hun ble glad når det var mye sæd og ble skuffet når det kom lite sæd.. Men hun er nok et litt ekstremtilfelle da.. Ellers så er det vil litt hipp som happ.. noen liker det, noen synes det er greit å ta imot men vel ikke svelge og noen vil ikke taimot i det hele tatt (de holder jeg meg unna :p).

Men joda. så vidt jeg vet er det både sunt og bra for huden også :p

Lenke til kommentar

For å stille et spørsmål tilbake; hvorfor liker så mange gutter å slikke? Det er så forskjellig fra menneske til menneske. Noen liker det og andre gjør det ikke.

Personlig er jeg ikke sååå glad i suge, men det funker. Og jeg har kommet borti mange gutter som elsker å slikke. Og når man slikker en jente får man konstant i seg noe fra ho, så hvorfor er da noen jenter så nøye på at de ikke skal svelge? Er det da ikke bare rettferdig at dem skal svelge hvis de forlager at gutten skal slikke dem?

Jaja, det er iallefall min filosofi rundt det der :roll:

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Bare fordi en jente liker å suge betyr ikke at hun liker å svelge.

Jeg måtte fordi det plutselig en gang overrasket meg. Det er ikke noe særlig digg sånn egentlig, smaker ikke noe særlig godt hvis man er nødt til å smake på det, but than again, det er bare 5 kalorier pr orgasme ^^

Lenke til kommentar

LindaB: Slikking er flott det :) Ikke alle jenter som smaker like godt, men generelt sett er det flott. Gir gjerne mange orgasmer på rad med slikking.

Mortania: Smak varierer jo mye fra person til person og utifra kostholdet til personen. Det er en del ting som i stor grad påvirker smaken på sæd. De eneste tingene jeg kommer på i farta er brokkoli, egg og alkohol. Men er mange fler. Både i positiv og negativ retning.

Lenke til kommentar
Mortania: Smak varierer jo mye fra person til person og utifra kostholdet til personen. Det er en del ting som i stor grad påvirker smaken på sæd. De eneste tingene jeg kommer på i farta er brokkoli, egg og alkohol. Men er mange fler. Både i positiv og negativ retning.

Det er sant, men hvis man skulle fått så smakløs sæd som mulig, måtte man sluttet med nesten alt som heter mat og drikke. Ananas vet jeg kan gi sæd en søtlig smak, men jeg, personlig, synes ikke det smaker noe bedre av den grunn...

Lenke til kommentar
Herrbrun: Sæd innholder massevis av forskjellige næringsstoffer, men ikke nok av noen av dem til å være noe spesielt næringsrikt. En gjennomsnittlig sædsprut inneholder 6 kalorier :p

Vel, om den inneholder 6 kalorier så inneholder den maks bittelitt over 1 gram protein, sett at det ikke finnes fett eller stivelse. Ikke noe å vokse seg stor på, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar
Det er sant, men hvis man skulle fått så smakløs sæd som mulig, måtte man sluttet med nesten alt som heter mat og drikke. Ananas vet jeg kan gi sæd en søtlig smak, men jeg, personlig, synes ikke det smaker noe bedre av den grunn...

Mnja! Er mye som får det til å smake "bedre" (hva som er bedre er jo forskjellig fra person til person). Men jeg vet iallefall at kaffe, røyk, alkohol osv får det til å smake verre enn det allerede gjør :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_*

Jeg elsker å suge, men kommer veldig ann på typen.

Eksen min hadde ganske chunky sperm, som smakte heller kvalmt. Prøvde å unngå å svelge der.

Samme gjaldt for den første typen min også, han kom så sykt mye, og det var ganske tykk sperm.

Typen jeg dater nå har perfekt konsistens, litt tynn sperm som er enkel og svelge. Den smaker svært lite, og det er en sann fryd å gi blowjobs ;) Håper bare han returnerer tjenesten etterhvert :D

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...