Maxi Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Vel først litt system info: AMD XP1600+ 1.stk 80 gb hdd 1.stk 120 gb hdd 256DDR ram Windows Home edition osv osv Problemet: Tenkte jeg skulle instalere C&C generals for noen dager siden, så starta jeg setupen, "install/play/uninstall/read" menyen kommer opp, så trykker jeg install, så skjer det ingenting, bare en InstallShield "meny" som ligger på start linjen, ingeinting skjer, trykker ctrl + alt +del, avstuller InstallShield, så kommer det opp en feil melding, står ingenting. så jeg prøvde å kjøre instaleringen i safe mode(som jeg må gjøre noen ganger med XP home), på feil beskjeden da står det noe med instalshield script greier. Så prøvde jeg å instalere Championship manager 4 i dag, akkurat det samme skjer. Det er vel en update eller noe jeg må ha, men jeg har ikke funnet noen.. :-? Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Se etter en oppdatering av OS'et ditt på Windowsupdate.microsoft.com Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det der er noe ¤%¤% .. hadde nesten samme problem for litt siden. Endte i en reformat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå