Sameboe Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Der var det hele over, eller? skal være det Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Jeg lever fortsatt i håpet om å få inn noen ekstra stemmer på min avatar Neida, tråden stenges snart. -- Avstemmingstråden er nå stengt. Se avstemmingsresultatet nå! Endret 18. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Der røyk drømmen om semifinleplass... Jaja, ganske så fornøyd med 13 stemmer egentlig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg gikk videre, og ser frem til semi finalen Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Huzzah! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Det er mulig vi ikke hopper rett på semifinalen. 16-tallet har jeg tenkt å holde. Men de 5 første plasseringene fra hver gruppe er som følger. Om dere ser noen feil, si fra snarest! Fra gruppe 1 2 stykker som deler 5. plassen og 2 stykker som deler 2.plassen. Fra gruppe 2 Fra gruppe 3 Dette kan være "Lucky Loser" (Gruppe 2 - 14 stemmer) I fjor var jeg veldig klar på at det skulle være 5 fra hver gruppe, når det den gangen ble likt mellom to avatarer om siste plassering i en gruppe ble det holdt ekstrarunde mellom kun de to avatarene. Denne gangen er det litt mer utfordrende. Det er de 5 beste fra hver gruppe som skal gå videre. I gruppe 1 er det nå 6 stykker på grunn av delt 5. plass. Vi har 3 valg. - Det blir 17 avatarer i semifinalen i stedet for 16. - Den ekstra 5. plassen fra pulje 1 blir regnet som "Lucky loser". - Det blir en ekstrarunde - omtrent 24 timer - hvor man kan stemme på følgende 3 avatarer. (se under) 2 av dem går videre. Hva sier dere? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Stryk alle med nisselue og la de to gjenværende gå direkte til finalen. ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg sier 17 avatarer i semifinalen. Dette er den enkleste måten å gjøre ting på, og sikrer at konkurransen går som planlagt. Man slipper uforutsette "pauser" eller avbrudd om man vil, i konkurransen, og alle er fornøyde. Ser ikke på det som noe negativt at vi får en ekstra avatar i semifinalen. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Stemmer for at alle kommer med. Fair play Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Denne tråden stenges, 17 avatarer gikk videre til semifinalen. Videre diskusjon skal foregå i tråden for semifinale. Klikk deg videre til semifinalen nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg