fargoth Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg vil bare benytte anledningen til å takke alle som har stemt på meg. Tusen takk, jeg elsker dere av hele mitt hjerte. Til dere som lurer på hva dere skal stemme, ta en kikk på dette bildet og se om det ikke sier seg selv. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 La oss trekke frem Dotten sin avatar som eksempel (Nei Dotten - det betyr ikke at jeg liker den!). Han er for mange her på forumet - ikke alle - en Supermann - Superdotten. Det er helt naturlig for han å ikle seg en eller annen variant av en Supermann som avatar, dette er og fordi han er spesielt interessert i Supermann-figuren. Det ville vært veldig merkerlig om Dotten skulle hatt en avatar med rosa tøfler med nisseluer på (selv om han jo mener han selv er er en tøffelhelt) og det ville ikke passet til brukeren. Om denne avataren hadde vært veldig sjarmerende ville den uantsett fått min stemme, men jeg ville ikke vært like overbevist som jeg ville vært om Dotten var ikledd Supermann-drakten. Jeg har Supermann der som en inspirasjon og en påminner når jeg holder på å gå på ville veier. Jeg er intet som han. Det er vanlig misforståelse. With great (mod)power comes great responsebillity. Kanskje avataren vil forsinke min ferd mot den mørke siden. Om jeg ikke allerede er der Jeg tror du glemmer at jeg har vært med i avatarstriden år etter år og fortsatt ikke har vunnet - med forskjellige juleavatarer. Trekk det tilbake! Du er blitt moderator. Du er en god kar. To sitater feller derfor deg: Power corrupts - absolute power corrupts absolutely You either die a hero, or live long enough to see yourself become the villain Admins og mods må man sky unna i slike kåringer. De er fortapte Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Plassering 16. desember 2008, 01:25: Fra første til sjette plass Gruppe 1 2 stk på delt 1. plass Gruppe 2 2 stk på delt 1. plass og 3 stk på delt 4. plass Gruppe 3 125 stemmer avgitt innenfor hver gruppe. Endret 16. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg ligger på andre plass i min pulje! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Neat Mindtooth, neat Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Stort sett alle sammen var like nissete og julete og kjedelige, men én i pulje 2 skilte seg positivt ut som virkelig nyskapende, med et bilde fra Hovmesteren. Jeg prøvde å stemme på kun den ene, men puljesystemet gjør dessverre at min stemme ikke blir registrert. Men uansett, hvis jeg hadde kunnet avgi stemme, så er altså dette min favoritt: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Er slags tards som stemmer på meg? Er da bare et bilde av meg med nisselue på...Jiiizz Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Er slags tards som stemmer på meg? Er da bare et bilde av meg med nisselue på...Jiiizz Hard to be a nissemann..? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 2 Stemmer på meg I win. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg vil takke de som har stemt på meg til nå, og vil medele at jeg vil ha mange flere stemmer ^^, Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 eg vil gjerne takke han ene som stemte på meg men men. 1 stemme = jippi Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 I'm gonna lose badly =( Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 gruppe 1's resultat viser vel hvilket kjønn/aldersgruppe forumet (eller voters) består mest av Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Ja helt klart mye kåte *smiske med brukermoderatorer* fjortisser i den gruppa ja. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Oppdatert resultat, 16. desember 2008 kl. 23:50. - 181 stemmer var kommet inn Rangert fra 1. plass til 6. plass. Gruppe 1: Det er 2 stk på delt 5. plass. Gruppe 2: Gruppe 3: Det er 2 stk på delt 3. plass. Endret 16. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Får vell benytte anledningen til å takke alle som har stemt på meg, da. Valgte fjorårets juleavatar ovenfor den andre juleavataren jeg prøvde meg på. Grunnen er rett og slett at jeg syntes nåværende avatar har et mye mer julepreg over seg enn den andre. Uansett så takker jeg alle sammen! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Hey, visste ikke at jeg var nominert. Da skulle jeg jo selvfølgelig laget ti nye brukere og stemt på meg selv. Neida. Bildet er av hunden min, Kaos, som lå opp ned. Det er så snudd og fått seg en lue.^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Årets konk er tidenes løfft iforhold til ifjor da jeg fikk 3 stemmer eller noe sånt MEn så var den avataren crap da Jeg satser på full julestemning med en juleklassiker, og ingen nisselue Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Hva med å legge ut en link på første siden til tek.no og de andre sidene? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Tek har blitt tipset. Jeg vil ikke mase mer enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg