Gå til innhold

Kvalifisering i Juleavatarkamp 08 - Diskusjonstråd!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er for mange gulostinger på dette forumet til at avstemningen har noen verdi. Bokstaver med nisselue på, bikkjer med nisslue på, smileys med nisselue på, fugler med nisselue på, forumbrukere med nisseluer på, øyne med nisselue på, pingviner med nisselue på... Jeg aner en trend.

/me furten, gretten, gammel og sønderknust ^^

Lenke til kommentar
Det er for mange gulostinger på dette forumet til at avstemningen har noen verdi. Bokstaver med nisselue på, bikkjer med nisslue på, smileys med nisselue på, fugler med nisselue på, forumbrukere med nisseluer på, øyne med nisselue på, pingviner med nisselue på... Jeg aner en trend.

Heey, de har faktisk litt symbolsk verdi! :(

Har ikke du makt til å trekke litt i tråder å trikse litt med avstemningen..? :ph34r:
Innholdsansvarlig Diskusjon.no
:ph34r: Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Ikke Dotten, han kan - men det blir oppdaget. Ueland derimot, han er mektig. Han kan bare legge til ting i databasen og vips så har han fått hele forumet til å stemme på en eller annen sin avatar.

Heldigvis er ikke Ueland nominert :ninja:

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Dette er diggbart, jeg kommer i år med en avatar som er mye bedre enn den jeg hadde ifjor, og begynner å få en del stemmer. Det varmer også at nisse Gordon er så populær ettersom jeg satt på lua og skjegget hans. Samt at både kanin33 og samebror sin avatar har fått stemmer, som jeg også har laget. Et godt år for meg uansett :D

Lenke til kommentar

Min har ikke nisselue! Stem på meg! :xmas:

Nei vent, det går jo ikke. Snorre stemte på meg, og du kan jo ikke ha samme mening som Snorre. Praktisk talt umulig, det. Beklager, bare glem den øverste linjen. :)

Lenke til kommentar

@ Mark00z:

Tja, umulig er det nå ikke. Både meg og Dotten er hvitostinger. Dette er et felt vi er dyptgående enige i. Det heter hvitost, ikke gulost. Dottens utsagn om at gulostinger putter nisseluer på avatarene sine, istedenfor å lage en dedikert juleavatar går også langt i å underbygge dette. Meg og Dotten er av de få som ikke bruker nisselue som "julifisering" av avataren. Vi har tvert imot brukt dedikerte juleavatarer for virkelig å sprite opp julestemningen på forumet. Min avatar er selvsagt overlegen Dotten sin. Men det er ikke så nøye med. :p

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Jeg finner alle juleavatarer med skytevåpen som smått kvalmende. Selv i skyttergravskrigen under 1.verdenskrig tok de pause og gikk over og hilste på fienden og ønsket god jul. Enkelte klarer ikke la våpentrangen ligge.

Til tross for crappy avatar skal TSP ha ros for god innsats. Kanskje jeg skal slenge inn en sympatistemme av den grunn :)

:)

Om jeg la ned våpnene ville jo ikke avataren symbolisere min interesse for strategispill! Hvertfall ikke like tydelig. Dessuten, hvordan kan du vite at han skader noen? For alt du vet så skyter han etter kongler i høye trær.

Er du forresten som meg - og venter med å stemme?

Veldig mange fine avatarer i år.
Det er min personlige mening og, likevel er det mange av de jeg mener er mindre pene som får alle stemmene :hmm:

Jeg kan bekrefte at TSP og Snorre har stemt på seg selv.
Pfft ...! I år stemte vi faktisk på hverandre!

Når du stemmer bør du legge vekt på ting som; hvilken avatar får deg i best julestemning, er penest å se på, hvor godt gjennomført den er, hvor godt den passer til brukeren som har den og lignende.
Det bør vel fjernes?
Nja. Jeg har tidligere kommentert at man skal stemme avatar, ikke bruker. Dette er delvis sant. Jeg har sagt at brukeren ikke skal være i fokus, den avgjørende faktoren for hva man stemmer. Men det som kjennetegner en god avatar er likevel at man tenker; "Ah, så det er han ja".

La oss trekke frem Dotten sin avatar som eksempel (Nei Dotten - det betyr ikke at jeg liker den!). Han er for mange her på forumet - ikke alle - en Supermann - Superdotten. Det er helt naturlig for han å ikle seg en eller annen variant av en Supermann som avatar, dette er og fordi han er spesielt interessert i Supermann-figuren. Det ville vært veldig merkerlig om Dotten skulle hatt en avatar med rosa tøfler med nisseluer på (selv om han jo mener han selv er er en tøffelhelt) og det ville ikke passet til brukeren. Om denne avataren hadde vært veldig sjarmerende ville den uantsett fått min stemme, men jeg ville ikke vært like overbevist som jeg ville vært om Dotten var ikledd Supermann-drakten.

En god avatar mener jeg skal kunne fortelle noe om brukeren. Selv om dette etterhvert kan falle litt naturlig, mener jeg det er viktig å vurdere hvorvidt en avatar faktisk passer til brukeren eller ikke - om du har vanskelig for å bestemme deg.

De som har vært med i avatarkonkurransen i år etter år er ikke verdt å stemme på. Det har fortært sjelen. En gang heltemodige avatarer, nå bare banditter ^^
Jeg tror du glemmer at jeg har vært med i avatarstriden år etter år og fortsatt ikke har vunnet - med forskjellige juleavatarer. Trekk det tilbake! Endret av TSP
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...