Gå til innhold

Kvalifisering i Juleavatarkamp 08 - Diskusjonstråd!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Superman Returns er ikke en minneverdig film, en skuffelse i forhold til den fenomenale Superman (1978). Karakteren er og forblir uber uansett. Batman er knall han også. Harvey Dent oppsumerer det;

You Either Die a Hero, or Live Long Enough To See Yourself Become the Villain

De som har vært med i avatarkonkurransen i år etter år er ikke verdt å stemme på. Det har fortært sjelen. En gang heltemodige avatarer, nå bare banditter ^^

Lenke til kommentar
Superman Returns er ikke en minneverdig film, en skuffelse i forhold til den fenomenale Superman (1978). Karakteren er og forblir uber uansett. Batman er knall han også. Harvey Dent oppsumerer det;

You Either Die a Hero, or Live Long Enough To See Yourself Become the Villain

De som har vært med i avatarkonkurransen i år etter år er ikke verdt å stemme på. Det har fortært sjelen. En gang heltemodige avatarer, nå bare banditter ^^

Men man høster jo kanskje noen stemmer når slike storfilmer herjer som verst. En viss superman-avatar fikk vel derfor litt økt oppmerksomhet tilbake i 2006? Jeg er sikker på at en Joker-avatar kunne gjort det stort på etterskjelvingene av Heath Ledger-hysteriet.

Er vel en sjarmerende stein da :!:
Jeg tror det er de avkappede hjørnene som er hemmeligheten.
Lenke til kommentar
Det er 59 avatarer som ble nominert i år, det er 3 puljer og i hver av puljene vil 5 avatarer gå videre til semifinalen. Det er 1 "lucky loser", denne sjansen er begrenset til pulje 1 og 2 - siden pulje 3 har 19 avatarer i seg, sammenlignet med 20 i pulje 1 og 2. Plasseringen av avatarer er helt tilfeldig, jeg laget 59 lapper med brukernavn på alle de nominerte og på den måten ble den tilfeldige rekkefølgen til, brukernavnene står ikke ved siden av avatarene.

"Lucky loser" går ut på at den beste 6. plassen fra pulje 1 eller 2 også kommer med i semifinalen. Det vil altså bli 16 Juleavatarer i semifinalen. :xmas:

Endret av Mark00z
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...