binko Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Visste ikke min var nominert engang, jeg. Fikk et slag, men bare et lite et, da jeg så min der. Den er jo ikke noe fin i det hele tatt, jeg hadde jo en jeg ble fornøyd med, hadde jeg visst om konken ville jeg jo fullført den skikkelig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Nei, jeg satt å spilte Xbox jeg når en fyr på Live plutselig sa at jeg lå på delt andreplass i Juleavatartråden. Jeg skvatt til å sjekket formet. Jaggu lå jeg ikke på delt førsteplass Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Hups, var diskusjonstråd og ja. Visste ikke min var nominert engang jeg, visste ikke om juleavatarkonken engang. Ellers ville jeg jo brukt min andre, som ville blitt mye finere (som jeg ikke gjorde ferdig). Det er vel for sent å bytte avatar og sånt, nå. Jaja. Vote quimby! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Jøss, her skjer ting fort og den som var på førsteplass i går kan være på sisteplass i morgen. Artig. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Dotten kan heller ikke seile på suksessen til Superman Returns lengre, da filmen er så godt som glemt og affeksjonen til Superman er erstattet av Batman. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Nei, jeg satt å spilte Xbox jeg når en fyr på Live plutselig sa at jeg lå på delt andreplass i Juleavatartråden. Jeg skvatt til å sjekket formet. Jaggu lå jeg ikke på delt førsteplass en fyr? EN FYR? er det alt jeg er for deg hæh? det er ok det Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Elsker deg! Er det det du vil høre? ...kjerring. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Forumlove!! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Superman Returns er ikke en minneverdig film, en skuffelse i forhold til den fenomenale Superman (1978). Karakteren er og forblir uber uansett. Batman er knall han også. Harvey Dent oppsumerer det; You Either Die a Hero, or Live Long Enough To See Yourself Become the Villain De som har vært med i avatarkonkurransen i år etter år er ikke verdt å stemme på. Det har fortært sjelen. En gang heltemodige avatarer, nå bare banditter ^^ Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Jaja ser litt mørkt ut dette med tanke på å komme videre i konkurransen. 4 stemmer så langt, Men alt kan jo skje ... At en stein med den fordømte nisslua som alle andre har skal kunne karre til seg 15 stemmer er meg uforståelig og jeg som faktisk har prøvd å lage litt julestemning på min avatar Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Er vel en sjarmerende stein da :!: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Superman Returns er ikke en minneverdig film, en skuffelse i forhold til den fenomenale Superman (1978). Karakteren er og forblir uber uansett. Batman er knall han også. Harvey Dent oppsumerer det; You Either Die a Hero, or Live Long Enough To See Yourself Become the Villain De som har vært med i avatarkonkurransen i år etter år er ikke verdt å stemme på. Det har fortært sjelen. En gang heltemodige avatarer, nå bare banditter ^^ Men man høster jo kanskje noen stemmer når slike storfilmer herjer som verst. En viss superman-avatar fikk vel derfor litt økt oppmerksomhet tilbake i 2006? Jeg er sikker på at en Joker-avatar kunne gjort det stort på etterskjelvingene av Heath Ledger-hysteriet. Er vel en sjarmerende stein da :!:Jeg tror det er de avkappede hjørnene som er hemmeligheten. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) hvor mange avanserer i hver pulje? leste førstepost 3ganger til, fant det ut nå.. 5stk =) Endret 14. desember 2008 av svenningen Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Det er 59 avatarer som ble nominert i år, det er 3 puljer og i hver av puljene vil 5 avatarer gå videre til semifinalen. Det er 1 "lucky loser", denne sjansen er begrenset til pulje 1 og 2 - siden pulje 3 har 19 avatarer i seg, sammenlignet med 20 i pulje 1 og 2. Plasseringen av avatarer er helt tilfeldig, jeg laget 59 lapper med brukernavn på alle de nominerte og på den måten ble den tilfeldige rekkefølgen til, brukernavnene står ikke ved siden av avatarene. "Lucky loser" går ut på at den beste 6. plassen fra pulje 1 eller 2 også kommer med i semifinalen. Det vil altså bli 16 Juleavatarer i semifinalen. Endret 14. desember 2008 av Mark00z Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Half-Life 2 virker mer populært enn The Elder Scrolls III: Morrowind ser det ut som. Et vanskelig valg, om jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Det er flyttet over 11 innlegg fra avstemmingstråden, vennligst hold diskusjonen her. Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Det er lov å stemme på seg selv, right? Vet det er dårlig e-sportsånd, men jeg bare måtte. Takk til de fire som har stemt på meg, dere varmer mitt hjerte! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Det er lov å stemme på seg selv, right?Vet det er dårlig e-sportsånd, men jeg bare måtte. Takk til de fire som har stemt på meg, dere varmer mitt hjerte! Det er ingen regler mot det nei. Jeg er forøvrig en av de som har stemt på din avatar. Snømenn er fine! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Stempte på de som så mest ekte ut. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Yay for me? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg