Gå til innhold

Kvalifisering i Juleavatarkamp 08 - Diskusjonstråd!

TSP

Anbefalte innlegg

Personangrep *rapportert*

Liker forøvrig soppen med lue best foreløpig. Jeg finner alle juleavatarer med skytevåpen som smått kvalmende. Selv i skyttergravskrigen under 1.verdenskrig tok de pause og gikk over og hilste på fienden og ønsket god jul. Enkelte klarer ikke la våpentrangen ligge.

Til tross for crappy avatar skal TSP ha ros for god innsats. Kanskje jeg skal slenge inn en sympatistemme av den grunn :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig kan de som er nominert stemme. Vi har absolutt ingen mulighet til å sperre stemmemuligheter for enkelte og heller ikke sjekke hvorvidt de har stemt på seg selv eller ikke.

Jeg håper likevel at brukere flest stemmer på den avataren de synes er best og ikke nødvendigvis seg selv eller deres yndlingsbrukere.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Ikke hør på ham. Det er den korrupte, maktsyke Dotten som snakker! Alt som kommer ut av hans munn er ren og skjær løgn. Vel, mye av det han sier iallefall. Jeg har ingen intensjoner om å vinne denne konkurransen. Det har jeg da sagt tidligere. Så hvorfor skulle jeg nå få folk til å stemme på meg. Nei, det er snarere Dotten som ønsker å sværte mitt rykte. Han har mislykkes i å finne mitt skjulested. Så istedenfor å få meg henrettet vil ha nå ødelegge mitt gode rykte på forumet.

Bevis 1: Jeg er student og har slett ikke råd til å betale uteliggere til å stemme på meg.

Bevis 2: Jeg har ikke mange nok familiemedlemmer til å ha så mange stemmer som jeg har.

Bevis 3: Jeg er brukermoderator, jeg er rettskaffen og tror på åpenhet og ærlighet.

Superman er ikke lenger like populær som han en gang var. Han er blitt for opptatt med å ta damer med på flyturer. Dotten ønsker ikke å innse dette. Han vet innerst inne at Superman er en svunnen helt. En helt som nå lever et ganske ordinært liv. Ja, Superman begynner å bli glemt. Det er bare å innse det!

men hvorfor skriver folk *mine innlegg* i avstemning tråden? Er det for du att tråden skal havne i Mine Innlegg i menyen til venstre? Litt dumt spørsmål da

"Ingen spørsmål er dumme", er det en haug lærere som har sagt. Men for å svare på spørsmålet ditt. Ja, de skriver *Mine innlegg* for å få tråden under Mine innlegg i menyen til venstre. Det spiller egentlig ingen rolle hva man skriver i innlegget. Om du skriver et vanlig innlegg vil tråden også havne i Mine Innlegg. :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...