Dotten Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Personangrep *rapportert* Liker forøvrig soppen med lue best foreløpig. Jeg finner alle juleavatarer med skytevåpen som smått kvalmende. Selv i skyttergravskrigen under 1.verdenskrig tok de pause og gikk over og hilste på fienden og ønsket god jul. Enkelte klarer ikke la våpentrangen ligge. Til tross for crappy avatar skal TSP ha ros for god innsats. Kanskje jeg skal slenge inn en sympatistemme av den grunn Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Yay, noen nominerte min avatar. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 GOGOGO! Nissene som danser rundt grøten, L fra Death Note og Tommy og Tigeren avataren! Mine innlegg med andre ord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Og der var stemmer avlagt. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) null på meg men heia heia! Endret 14. desember 2008 av n00b1 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Det er enda 4 dager igjen. Mye kan skje. Det handler uansett ikke om å vinne men å delta, er det ikke slik det sies å være? Nåja. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Det handler uansett ikke om å vinne men å delta, er det ikke slik det sies å være? Hehe. Det ser ut til at jeg må holde meg til den strategien, ja Endret 14. desember 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Samme her. Hadde vel egentlig ingen forventninger om å bli nominert engang (og selv det tror jeg var ganske så tilfeldig), så jeg burde vel være fornøyd. Men det hadde vært kos å tape med mer enn én stemme Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Da var avstemmingen godt igang ja Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Veldig mange fine avatarer i år. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Yey, 1 avstemning på meg De som er nominert til denne konkurransen, har de lov å stemme så lenge det ikke er dem selv? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Selvfølgelig kan de som er nominert stemme. Vi har absolutt ingen mulighet til å sperre stemmemuligheter for enkelte og heller ikke sjekke hvorvidt de har stemt på seg selv eller ikke. Jeg håper likevel at brukere flest stemmer på den avataren de synes er best og ikke nødvendigvis seg selv eller deres yndlingsbrukere. Endret 14. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Som om noen virkelig stemmer på andre enn seg selv? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg kan bekrefte at TSP og Snorre har stemt på seg selv. De har også fått hele familien til å stemme på seg og betalt uteliggere for å gjøre det. Samt at de kjører massive vervekampanjer i god Chaudry-stil på Facebook. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Uhm.. Jaok. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Når du stemmer bør du legge vekt på ting som; hvilken avatar får deg i best julestemning, er penest å se på, hvor godt gjennomført den er, hvor godt den passer til brukeren som har den og lignende. Det bør vel fjernes? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Eg har stemt på de som har gitt meg mest julestemning men hvorfor skriver folk *mine innlegg* i avstemning tråden? Er det for du att tråden skal havne i Mine Innlegg i menyen til venstre? Litt dumt spørsmål da Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Ikke hør på ham. Det er den korrupte, maktsyke Dotten som snakker! Alt som kommer ut av hans munn er ren og skjær løgn. Vel, mye av det han sier iallefall. Jeg har ingen intensjoner om å vinne denne konkurransen. Det har jeg da sagt tidligere. Så hvorfor skulle jeg nå få folk til å stemme på meg. Nei, det er snarere Dotten som ønsker å sværte mitt rykte. Han har mislykkes i å finne mitt skjulested. Så istedenfor å få meg henrettet vil ha nå ødelegge mitt gode rykte på forumet. Bevis 1: Jeg er student og har slett ikke råd til å betale uteliggere til å stemme på meg. Bevis 2: Jeg har ikke mange nok familiemedlemmer til å ha så mange stemmer som jeg har. Bevis 3: Jeg er brukermoderator, jeg er rettskaffen og tror på åpenhet og ærlighet. Superman er ikke lenger like populær som han en gang var. Han er blitt for opptatt med å ta damer med på flyturer. Dotten ønsker ikke å innse dette. Han vet innerst inne at Superman er en svunnen helt. En helt som nå lever et ganske ordinært liv. Ja, Superman begynner å bli glemt. Det er bare å innse det! men hvorfor skriver folk *mine innlegg* i avstemning tråden? Er det for du att tråden skal havne i Mine Innlegg i menyen til venstre? Litt dumt spørsmål da "Ingen spørsmål er dumme", er det en haug lærere som har sagt. Men for å svare på spørsmålet ditt. Ja, de skriver *Mine innlegg* for å få tråden under Mine innlegg i menyen til venstre. Det spiller egentlig ingen rolle hva man skriver i innlegget. Om du skriver et vanlig innlegg vil tråden også havne i Mine Innlegg. Endret 14. desember 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Supermann er en som forsvinner mer og mer ja. Han er en symbolsk figur og de onde fråtser i at han blir passifisert og minimalisert. Det er ikke mange supermenn igjen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Det er så mye korrupsjon og skitne taktikker pågående her at jeg like godt slenger det ut: - Du har min stemme for en Grandiosa Pizza og en 1,5 litersflaske med Hamar & Lillehammers Julebrus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg