Robocoop Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Beta betyr vel uferdig, og hva er vitsen med Windows uansett. Lenke til kommentar
Ananassaft Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 helt passe at folk som ikke vet hvor ting stilles inn i windows bruker en windows beta... det er en BETA av en grunn. det er ikke for at MS egentlig har lyst til å vente med å lansere w7, men for at produktet ikke er heeelt ferdig enda, selv syntes jeg det er langt mer solid en vista, men det er først etter at noen viktige innstillinger ble foretatt. for å finne disk management så gjør du følgene =) trykk på den runde saken på oppgavelinja med en windows logo (start) -> finn "computer" og HØYERE klikk (du vill få opp en liste med ting) -> velg manage. nest nederst er "diskmanagement" -> vær forsiktig!! =) tusen takk det da funket det. beklager for å ha brukt opp tida deres med at jeg missforstod Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Beta betyr vel uferdig, og hva er vitsen med Windows uansett. Hva vitsen med Windows er? Tja, samme vitsen som med andre OS, ville jeg tro. Kjøre programmer og spill. Men det er jo ikke synsing om OS denne tråden handler om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå