snowbot Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 hei, er det noen her som har vært borti det at windows 7 ikke finner di andre harddiskene som er i pcen din? hvis det er noen som har vært det, hadde vært fint du/dere ville fortalt hva jeg skal gjøre for at den kan bli synelig. finner den i bios, men ikke når win7 har startet opp, asså virker ikke som opreativ systemet klarer og takle det der enda.? Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 hei, er det noen her som har vært borti det at windows 7 ikke finner di andre harddiskene som er i pcen din? hvis det er noen som har vært det, hadde vært fint du/dere ville fortalt hva jeg skal gjøre for at den kan bli synelig. finner den i bios, men ikke når win7 har startet opp, asså virker ikke som opreativ systemet klarer og takle det der enda.? Du får vel noe info fra beta gruppen ang det. Lenke til kommentar
snowbot Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 hei, er det noen her som har vært borti det at windows 7 ikke finner di andre harddiskene som er i pcen din? hvis det er noen som har vært det, hadde vært fint du/dere ville fortalt hva jeg skal gjøre for at den kan bli synelig. finner den i bios, men ikke når win7 har startet opp, asså virker ikke som opreativ systemet klarer og takle det der enda.? Du får vel noe info fra beta gruppen ang det. åssen beta gruppe da tenker du på? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Start disk management, og se om disken har fått en stasjons bokstav i operativ systemet. Evt om den er der i det hele tatt. Høyre klikk på min datamaskin, velg manage og så velker du disk management. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) høyreklikk min datamaskin > manage > disk managment > høreyklikk hardisken/partisjonen som ikke vises. > letter and paths > gi den en bokstav. > F5 edit: oops, litt sen.. Endret 15. desember 2008 av Prometherion Lenke til kommentar
snowbot Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 høyreklikk min datamaskin > manage > disk managment > høreyklikk hardisken/partisjonen som ikke vises. > letter and paths > gi den en bokstav. > F5 edit: oops, litt sen.. takker så mye for hjelpen, da fant jeg den Lenke til kommentar
Ananassaft Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 høyreklikk min datamaskin > manage > disk managment > høreyklikk hardisken/partisjonen som ikke vises. > letter and paths > gi den en bokstav. > F5 edit: oops, litt sen.. gjør som du sier, men finner ikke letter and paths. hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er ikke Windows 7 i en tidlig Beta versjon? Kan ikke forvente all verden. Lenke til kommentar
Ananassaft Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 joa. men når det funker hos andre, hvorfor får jeg ikke opp samme alternativene? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Sannsynligvis fordi de "andre" ikke innehar samme konfigurasjon som deg Dette er noe av problemet med Beta. Lenke til kommentar
Ananassaft Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Sannsynligvis fordi de "andre" ikke innehar samme konfigurasjon som deg Dette er noe av problemet med Beta. hmm. da har jeg et problem menmen. Takk for hjelpa uansett^^ Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Nå har jeg dessverre ikke kunne hjelpe i stor grad. Har dessverre ikke vært nok borte i Windows 7 til og kunne uttale meg med sikkerhet. Jeg vil anbefale at du venter med bruke dette operativsystemet til det finnes stabile utgaver på markedet. Endret 13. januar 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvis du ikke vet hva (letter and path) er for noe, så går det an å spørre om det. Tenkte at det var her problemet lå siden du ikke finner den. Lenke til kommentar
Davidhg Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Har selv dette problemet.. Har dual boot med vista og win 7.. I vista sees den harddisken som har windows 7, men ikke omvendt, altså i 7 så vises ikke Vista-harddisken.. Finner den heller ikke inne på Disk management. Lenke til kommentar
Ananassaft Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvis du ikke vet hva (letter and path) er for noe, så går det an å spørre om det. Tenkte at det var her problemet lå siden du ikke finner den. vel. slik ser det jeg får opp ut: Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Gjenkjenner forresten BIOS den andre harddisken din? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 helt passe at folk som ikke vet hvor ting stilles inn i windows bruker en windows beta... det er en BETA av en grunn. det er ikke for at MS egentlig har lyst til å vente med å lansere w7, men for at produktet ikke er heeelt ferdig enda, selv syntes jeg det er langt mer solid en vista, men det er først etter at noen viktige innstillinger ble foretatt. for å finne disk management så gjør du følgene =) trykk på den runde saken på oppgavelinja med en windows logo (start) -> finn "computer" og HØYERE klikk (du vill få opp en liste med ting) -> velg manage. nest nederst er "diskmanagement" -> vær forsiktig!! =) Lenke til kommentar
Ananassaft Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Gjenkjenner forresten BIOS den andre harddisken din? ja. på BIOS så er alt slik det skal være Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hvis du ikke vet hva (letter and path) er for noe, så går det an å spørre om det. Tenkte at det var her problemet lå siden du ikke finner den. vel. slik ser det jeg får opp ut: du ser jo på helt feil plass da.. du er på enhetsbehandling.. du skal gå på diskbehandling .. høyreklikk på min datamaskin -> manage -> diskmanagement Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå