SSSø Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Ja, ble inspirert av andre bilder her i bildekritikken til å prøve meg på lysgraffiti. Egentlig ikke helt min stil, og hvertfall ikke hva jeg kjøpte kameraet for. Men så ble jeg jo litt fornøyd med bildene da, og nå ligger de her. Hva syns dere? Endret 13. desember 2008 av Arbakadarba Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Dette har du fått bra til ja.. Akkurat passe med sort i kantene og synes motivet passet seg godt i midten der. Bra jobbet. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Takker. Var egentlig vanskeligere enn jeg trodde. Første bilde skulle egentlig være en g-nøkkel, men det ble det jo absolutt ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Takker. Var egentlig vanskeligere enn jeg trodde. Første bilde skulle egentlig være en g-nøkkel, men det ble det jo absolutt ikke. Men det ble utrolig stilig likevel Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Fint, men hva er det du har brukt? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) En helt vanlig lommelykt. På bilde 1 holdt jeg to fingre foran lyset på lykten for å få fargen (som i tillegg er justert noe opp i Lightroom). Endret 13. desember 2008 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå