Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Prøver å installere windows xp på dette oppsettet men det eneste jeg får er en blåskjerm når den har lastet ferdig fra dvd-rom'en. Oppsettet: http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=87970 + 2 raptor disker i raid 0 Har feilsøkt så godt det lar seg gjøre. Byttet ut minnebrikkene med asus sitt eget merke med da kun med 1gb brikke, byttet ut skjermkortet med en ati x1950, satt inn en ny sata disk seagate og byttet psu med thermaltake sitt 680w. Selv etter alt dette så får jeg blåskjerm. Det eneste jeg ikke har byttet ut er cpu og hovedkortet. Så får jeg lånt en vista plate og testet her, voila, alt fungerer og ikke noe feil. Mistenker da hovedkortet men hvordan får jeg testet dette? Akkurat nå er det vista som kjører og prøver å stressteste dette men den går som en klokke. Og nei takk, skal IKKE kjøre vista. Det er ikke et alternativ. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Da har jeg fått testet denne grundig, så godt det lot seg gjøre, og samme feil oppstår under stresstesting. Regner med det er hovedkortet og ser om jeg får byttet den i dag eller i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå