motorolat720 Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Heisann! Jeg er klar over at det er en del på forumet som har Motorola T720. Har dere fått mye støv under skjermen? Det har jeg..og det er sykt irriterende når du spesielt er ut...Noen som vet hvordan man kan fjerne dette? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Magz Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg leste på et engelsk forum eller no, at man kunne skru ut skruene på skjermen og da ville du fått ut skjermen og det, så kunne du bruke q tips og ta vekk støvet med, jeg har ikke tørt å prøvd det. Lenke til kommentar
motorkongen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 jeg har fjernet alt støvet under skjermen (hadde det samme problemet som deg) du tar bare av dekselet på mobilen og skrur av det fire skruene. da er det bare å dra av diplayet av plastikkskjermen!! det er ikke falig......... men gusk at du må bruke en støvfri nylonklut... bruk jif microfiber klut dette er best Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jepp. Bare røsk av hele dritt skjermen og dra av støvet med en klut. Enklere kan det ikke bli. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 må nesten gjer det sjølv, har lagt merke til at når eg tar av frontdekselet, er det masse støv under det også =( Lenke til kommentar
Evil Master Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Dette skal man være svært forsiktig med å utføre selv. i toppen av displayet sitter det en flex film som er svært ømfintlig. Skader man denne blir displayet mørkt. Man kan også risikere å miste garantien på mobilen. Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 du tar bare av dekselet på mobilen og skrur av det fire skruene.da er det bare å dra av diplayet av plastikkskjermen!! Kan du utdype? Hva mener du med å "dra displayet av plastikkskjermen"? Jeg skrudde opp de fire skruene og tok av dekselet (det som ligger mellom batteri og kretskortet), men fant ikke ut hvordan jeg skulle komme til skjermen... Lenke til kommentar
motorolat720 Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Heisann! Jeg tror nok du har misforstått litt. Du må ta av frontdekslet. Der er det fire skruer du tar av. Så må bruke litt "makt" og så får du løsnet hele skjermen. Den henger bare fast i en ledning. Jeg gjorde det i går og ble meget fornøyd med resultatet! Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Se der ja! Trodde ikke man kunne ta fra hvertandre de to plastikk-flatene. Fikk det av, men må vente til jeg kommer hjem fra jobb med å skru av skruene. Takk for svar Lenke til kommentar
MobilFrik...NOT Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 har ikke hatt min T720i så lenge bare snart to måneder. Hvor lenge går det før du bør fjerne støvet da? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 har ikke hatt min T720i så lenge bare snart to måneder.Hvor lenge går det før du bør fjerne støvet da? Det spørs hvor den er, hvis det er der med mye støv (f.eks. i en lomme med mye støv) går det mindre tid før det blir slik! Lenke til kommentar
markusol Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hadde samme problemet med at det samlet seg etterhvert veldig mye støv under skjermen. Veldig irriterende. Så ingenting i sollys (den er vel uansett en av tlf. sine svake sider fra før). Tenkte på å vaske den rein selv, men sendte den inn til elkjøp der jeg hadde kjøpt den. Jeg krevde at dette ikke skulle koste meg noe.(som jeg fikk) Gikk en og en halv uke til den kom tilbake. Og da var den ren og pen som ny... Gikk greit, men var jo uten telefonen 1.5 uker. Fikk låne en siemens c45 elns. hipp hurra! Tenkte bare jeg skulle si ifra hvis det er noen andre som kommer til å få dette problemet (noe det helt sikkert vil bli...) Markus Solberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå