Gå til innhold

skjermbildet mitt er for stort for en ekstern skjerm.

esk90

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg har ødelagt skjermen min og må derfor koble til en ekstern skjer. men får et problem med at skjermbildet er for stort for skjermen vertikalt.

noen som kan hjelpe meg med å finne innstillinger for endringer til dette?

hvis det finnes ?

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en bærbar det er snakk om vil jeg tro. Har du prøvd å trykke på ekstern skjerm knappen, gjerne FN knappen + F6 eller noe rundt der. Det høres ut som at du nå sender signal til både skjermen på den bærbare og til eksternporten, og oppløsningen på den bærbare er større enn det ekstern skjermen støtter.

Evt bare høyreklikk på skrivebordet ditt, velg egenskaper (properties) og innstillinger (settings). Der skal du ha muligheten til å stille oppløsningen til en som passer på skjermen.

Mulig det er neo annet feil, men er såpass seint på en fredagskveld, at jeg ikke helt klarer å tenke ut noe annet.

Lenke til kommentar
Det er en bærbar det er snakk om vil jeg tro. Har du prøvd å trykke på ekstern skjerm knappen, gjerne FN knappen + F6 eller noe rundt der. Det høres ut som at du nå sender signal til både skjermen på den bærbare og til eksternporten, og oppløsningen på den bærbare er større enn det ekstern skjermen støtter.

Evt bare høyreklikk på skrivebordet ditt, velg egenskaper (properties) og innstillinger (settings). Der skal du ha muligheten til å stille oppløsningen til en som passer på skjermen.

Mulig det er neo annet feil, men er såpass seint på en fredagskveld, at jeg ikke helt klarer å tenke ut noe annet.

takk for sjapt svar:) jeg har prøvd dette, men har ikke fått noe av det til å virke..

det stemmer det med FN knappen jeg har en HP Pavillion så det er F6 knappen ;) har ikke fått det til :S

det som er kjipt er jo at jeg ikke får sett den øverste delen av bildet på kjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...