Insomniatic Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Hey, pappa kjøpte en PS3 60 GB, i stad, og jeg driver å spiller på den nå. Men når jeg spiller tekken 5 dark resurrection online har jeg et eller annet brukernavn, som jeg synes er litt upersonlig, så jeg vil helst bytte det. Hvordan kan jeg gjøre det? Endret 12. desember 2008 av Latterkongen Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg trodde det var knyttet mot PSN-navnet ditt. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg trodde det var knyttet mot PSN-navnet ditt. ok, hvordan endrer jeg det da? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg trodde det var knyttet mot PSN-navnet ditt. ok, hvordan endrer jeg det da? Lag ny konto, eller ring til Sony og be dem endre det. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg trodde det var knyttet mot PSN-navnet ditt. ok, hvordan endrer jeg det da? Lag ny konto, eller ring til Sony og be dem endre det. Bestemte meg for å lage ny konto, var ikke så mye stress Ble ny brukerprofil på alle spillene, med det gjør ikke noe Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hvor fikk han tak i 60gb ps3 å hvor mye kostet den?? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ja, det hadde vært greit å vite. Tipper den er brukt. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Hvor fikk han tak i 60gb ps3 å hvor mye kostet den?? Kjøpt brukt, sammen med 2 kontroller, HDMI kabel, Tekken 5 på hardisk, 3 PS3 spill, et PS2 spill, en blu-ray film. Og tilhørende kabler, til samlet pris for rundt 5500,- Ja, det hadde vært greit å vite. Tipper den er brukt. Ja, den er brukt, derfor var det et brukernavn der fra før Lenke til kommentar
Kris Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ble ny brukerprofil på alle spillene, med det gjør ikke noe De kan du jo kopiere over til den nye profilen Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Ble ny brukerprofil på alle spillene, med det gjør ikke noe De kan du jo kopiere over til den nye profilen Hvordan? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Gå under Spill > Lagret datatjeneste (er ikke sikker, men tror det er det) > Trykk trekant > Kopier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå