KAFFEjon Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hey, jeg har en latop med skjermkortet ATI Mobility 3650 HD, og har driver installert. Men inne på insillingene er det verken instillinger til Vertical sync, instillinger slik at jeg kan få 100hz i cs, finner ingen ting inne på den stygge catalyst center greiene. Jeg har på andvanced settings, men finner fortsatt ingen ting. Leser på hjelp sidene, men der står at jeg skal trykke på ting som ikke engang står på catalyst centeret. Noen som vet hvordan jeg finner frem eller har en nice driver? Eneste jeg egentlig er ute etter er 100hz i cs med 640x480 oppløsning. Jeg har installert andre programmer som gjør at jeg kan få 100hz i cs, men fungerer ikke. Mulig det er vista som blokkerer alt. Jeg vet jeg ikke kan få 100hz på laptopen skjermen, men laptopen er koblet til en annen skjerm som jeg vet kan ta 100hz i den oppløsningen. Jeg har deaktivert brukerkontroll greiene i vista, men det vil fortsatt ikke gi meg 100hz. Vær så snill, trenger hjelp. PLease )) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå