Alpha_Boi Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Hey...... Sup , må bare si jeg syntes det er så utrolig lame at dere fortsatt bor hjemme hos foreldra deres.... har sett rundt på denne sida i kanskje 20 min nå og det er bare helt tragisk åssen dere lever egentlg.:\ Kompis av meg som viste meg sida og fortalte dere low life ikke hadde med så mye livet og at dere barre nerda brukte narkotika og snakka om datahacking 24/7.Snakker om liv ass, skal jeg si dere her: ... hehe Dere må begynne og komme ut gå ut om kveldene og jenter osv så videre, sorry men og ta og trene, gå på trening studio eller noe , ta benk få en ordenlig jobb og flytte ut fra forelrene deres sitt hus . Tips fra en som trenr 3 timer hver dag og får alltid de damene han er hypp på:Syntes dere skal slutte og waste hele ungdom livet deres foran et treigt data,istedentfor og være jomfru i 30 alder......bare et tips:D bildet er av meg og dama i sommer ##Bilde fjernet av hensyn til personvern## x Represent x Endret 12. desember 2008 av TSP Fjernet vedlagt bilde Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Trolleri trolleraaaa trolling er braaaaaaa Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Finnes det noe tristere enn et troll som feiler? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Trolleri trolleraaaa trolling er braaaaaaa Trolle hahaha HA! Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Obvious troll is obvious. 8/10 Endret 12. desember 2008 av AndyG Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Bildet var rosinen i bolla. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Haha, du hörtes rimelig patetisk ut. Kos deg med "livet" ditt du Endret 12. desember 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Haha, du hörtes rimelig patetisk ut. Kos deg med livet dit du Ajaj, you took the bait Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tråden stenges av åpenbare grunner. Retningslinjer - Nettikette - Trolling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg