Gå til innhold

Wii-spill i 2010/2011

kilik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Årets super-mainstream familiespill fra Nintendo med den svært så oppfinnsomme tittelen Wii Party:

Nintendo president Satoru Iwata revealed the new game in a presentation to investors this week as part of a show of confidence about Nintendo's upcoming game line-up. The user-made avatars for the Wii, your Miis, will be the stars of this party game.

"As you know, 'Wii something' are the titles that we use only with software that Nintendo has developed exclusively for Wii with the aim to make them marquee titles for Wii," Iwata said. "We are developing this game with the aim to make it a marquee party game for Wii.

"The developers are spending significant time for this title so that they can include elements that are must-haves in a party game as well as making sure that adequate volume of game play are available. We are developing it with the intent that every Wii player will be able to find a game that can be enjoyed. In a game play mode called 'Living Party,' there are unique game play only available with the Wii Remote."

Kotaku

Endret av kilik
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Amerikanske Mario Galaxy 2-anmeldelsene strømmer nå inn:

IGN: 10.0

Gamespot: 10

Digital Chumps: 10.0

Gametrailers: 9.7

97,3% i snitt på Gamerankings...

Spillet lanseres i dag i USA. 3 uker igjen her.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Amerikanske Mario Galaxy 2-anmeldelsene strømmer nå inn:

IGN: 10.0

Gamespot: 10

Digital Chumps: 10.0

Gametrailers: 9.7

Spillet lanseres i dag i USA. 3 uker igjen her.

DET skal lastes den i natt!!!! :dribble:

Kjøper selvfølgelig spillet når det kommer ut her da :thumbup:

Lenke til kommentar

SMG2 <3 Har vel rundt 40 stjerner snart.

Har nesten 60 stjerner :p

Netter ble borte dagen jeg lastet ned spillet. Så har spilt en del.

Monster Hunter Tri <3 På tide å slenge seg i vannet og jakte på undervannsdinosaurer. :p

Blir nok det etter Galaxy 2 :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det var da påfallende stille her inne etter en av Nintendos beste konferanser noensinne...

Videoer:

Metroid: Other M - Høst 2010

Kirby's Epic Yarn - Høst 2010

Donkey Kong Country Returns - Vinter 2010

Mario Sports Mix - 2011

Zelda: Skyward Sword - 2011

Lenke til kommentar

Har nylig blitt Wii-eier jeg også. Fikk feriepenger forrige uke, så da ble det litt spontan-shopping. Er så mye herlige spill på Wii Store sin Virtual Console at jeg nesten ikke har prøvd SM Galaxy 2 og Monster Hunter Tri jeg kjøpte samtidig. Har mest spilt Super Metroid egentlig :p

Lenke til kommentar

Da bør du kjøpe Galaxy 2 snarest. ;) Er bare litt over to måneder til Metroid, og da kommer spill på rekke og rad. Ikke minst med 3DSen. :) Har ennå ikke hørt noe dato når den kommer, men vil bli overrasket om den ikke kommer før jul.

Ja, stikker vel og skaffer meg Galaxy 2 i dag eller i morgen.

Tror ikke 3DS kommer før 2011. Hvis den skulle komme før jul hadde Nintendo allerede gått ut med data og slikt på konferansen. Siden de ikke gjorde det vil jeg tro at den lanseres rundt mars 2011.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...