gamerman Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Du må ikke spoile da! hehe. Neida men har set thele greia. Jo det ligner på rukia her på min pc fordi jeg har mørkere skjerm som ikke er calibrert. Men om man ser nøye så ligner det på lelouch. nok off topic fra meg xD Lenke til kommentar
kilik Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Punch-Out!! trailer Virker litt moro, men kan ikke se for meg at jeg punger ut 500 kr. for spillet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ser jo nesten like ille ut som Facebreaker. Greit at merkenavnet er sterkere, men ser fortsatt elendig ut. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 http://wii.ign.com/articles/102/1028144p1.html dead space extraction fikk bra anmeldelse av ign ihvertfall. 8,5 av 10 er vel absolutt godkjent.. Får vel kjøpe det etterhvert.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) På tide å skape litt begeistring for Wii igjen! En oppdatering med potensielle klassikere vi har i vente framover. Bør være grunn nok til å beholde Wii-en... New Super Mario Bros. Wii - 20.nov 2009 Første 2D plattformspillet med Mario i hovedrollen til en hjemmekonsoll siden Super Mario World! Mulighet for opptil 4 spillere samtidig. Red Steel 2 - 1.kvartal 2010 Originalen var preget av hastverk for å rekke Wii-lanseringen, men Ubisoft har tatt seg god tid med oppfølgeren. Denne gangen satses det på stilig cel-shadet grafikk. Støtter WiiMotion Plus for presis sverdkontroll. No More Heroes 2 - Mars 2010 Travis Touchdown er tilbake i et spill som loves å være en stor forbedring fra originalen med blant annet en langt mer livlig og variert spillverden. Sin & Punishment 2 - Våren 2010 Oppfølger til kultklassiker på N64 som i sin tid aldri ble utgitt utenfor Japan. De legendariske utviklerne Treasure står bak. Monster Hunter 3 - Våren 2010 Allerede en stor RPG-suksess i Japan både salgsmessig og av kritikerne. Spillet fikk 40 av 40 i Famitsu. I tillegg til single-player har spillet online multiplayer med voice chat og co-op. Metroid: Other M - Sommeren/høsten 2010 Team Ninja, folka bak Ninja Gaiden-spillene, samarbeider med Nintendo om denne nye sagaen i Metroid-universet. Ser ut til å minne mer om Super Metroid enn Metroid Prime-spillene. Super Mario Galaxy 2 - Høsten 2010 Oppfølger til en av generasjonens beste spill. Lite info så langt, men det er klart at Yoshi er tilbake. Zelda Wii - 2011? Er nok det mest etterlengtede av mange, men så langt er kun dette konseptbildet offentliggjort. Endret 9. desember 2009 av kilik Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 men hvordan i huleste skal man få tid til å spille alt? Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 hmmm, må nok spille No More Heroes ja, 2'ern ser fun ut Gjør jo for såvidt 1'ern og da. Red Steel 2 er must as Ser ikke Silent Hill: Shattered Memories nevnt her, det ser jo syykt fett ut egentlig da. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Epic Mickey - Høsten 2010 Eksklusivt Disney-spill av den mørkere sorten fra Warren Spector (Thief, Deus Ex, System Shock etc.). Endret 6. oktober 2009 av kilik Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Endelig kommer det ut: Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers - Februar 2010 Eksklusivt Final Fantasy med kronglete navn. Endret 8. oktober 2009 av kilik Lenke til kommentar
AVF Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 http://www.gametrailers.com/video/critical...amasa-the/56957 Skal definitivt ha dette! Vurderer Mario og, men jeg er fortsatt litt usikker. Satser på at noen andre jeg kjenner skal kjøpe det, slik at jeg får prøvd det før jeg bestemmer meg Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Silent Hill fikk 9/10 hos Eurogamer. Oppdatert første post. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Eg elska det nye SH-spelet. Det er ufatteleg annleis frå originalen, og historia dess er nesten like bra som SH2 si. I tillegg er OST-en til Akira Yamaoka som alltid fantastisk. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Noen europeiske releasedatoer som nå er fastspikret: Endless Ocean 2 - 5. februar Final Fantasy Crystal Chronicles 2 - 5. februar Silent Hill: Shattered Memories - 4. mars Red Steel 2 - 24. mars Sin & Punishment 2 og No More Heroes 2 forventes også i mars, men har ikke fått noen dato ennå. Solid start på året altså, fra andre kvartal derimot virker det litt slapt igjen, men så kan vi nok vente oss Metroid: Other M like etter sommerferien tenker jeg. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 uansett er zelda wii nok grunn til å beholde maskinen Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 NBA Jam eksklusivt til Wii. Kommer trolig til høsten: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det bildet der var rimelig forstyrrende Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Fragile Dreams virker interessant Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Dynamic Slash. Bruker MotionPlus til sverdsvinging: Se filmen hos Youtube 11. feb i Japan. Endret 22. januar 2010 av kilik Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Nintendos lanseringsplaner for 2010 Kun fire Wii-spill er så langt planlagt for Europa for resten av året, men når tre av de heter Super Mario Galaxy 2, Metroid: Other M og Sin & Punishment 2 er det ikke så ille. Det fjerde er Span Smashers, et 2D plattformspill fra Artoon som utnytter Motion Plus. Jeg tipper Metroid kommer like etter sommerferien og Mario Galaxy 2 blir det store julespillet. Japaneserne får Metroid i sommer i tillegg til to eksklusive RPG-er, Xenoblade fra Monolith (Xenosaga, Baten Kaitos) og The Last Story fra Mistwalker (Blue Dragon, Lost Odyssey). Ellers er Hoshi no Kirby på lista, som trolig bygger på . Og ja, det ser ut til at japsene får Zelda i løpet av året. Så kanskje tidlig 2011 her? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 The Last Story virker som en måte for Hironobu Sakaguchi (mannen bak Final Fantasy) å si takk for sist på Eller at det endelig kommer et "skikkelig" Final Fantasy-spill Er det mulig å ikke være hyped over det? Det sprengte ihvertfall mitt hype-o-meter når jeg leste det tidligere i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå