Disorder Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Gleder meg sykt til Muramasa, Cursed Mountain, The Conduit og Punch Out. Cosmic Walker virker også morsomt. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ny video på Deadly Creatures. Liker kamer vinklene når edderkoppen klatrer Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Litt blandede anmeldelser på Deadly Creatures så langt. 8.0 fra IGN og 5/10 fra Edge. The Conduit har fått releasedato i USA, 9.juni. Endret 10. februar 2009 av kilik Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Uff, med en slags edderkoppfobi tror ikke jeg at jeg bør spille Deadly Creatures. Men ellers er det overraskende mange spill i 2009 som virker ganske lovende. Og for en gangs skyld er det ikke Nintendo selv som utvikler 95% av alle spilla som ser bra ut. (Selv om de utgir mange) Tiden vil vise om disse spilla blir noe særlig, men etter å ha lest denne og wii-fan liste over kommende Wii-spill må jeg si at jeg ser betraktelig lysere på Wiis framtid. Det er ingen av disse titlene som får det til å renne i munnen på meg, men mye interessant nevertheless. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Enda et spill i sikte: Indiana Jones and the staff of kings Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Euro-datoer fram til sommeren: NEW PLAY CONTROL! Mario Power Tennis (Nintendo) 6 March Grey’s Anatomy (Ubisoft) 12 March My Sims Party (EA) 13 March Sonic and the Black Knight (SEGA) 13 March Trivial Pursuit (EA) 13 March Mushroom Men: The Spore Wars (South Peak Interactive) 20 March Family Local Sports (Ubisoft) 26 March Body Coaching (Neko) 30 March Monsters vs. Aliens™ (Activision) March MADWORLD (SEGA) March PES 2009 (Konami) March Ready 2 Rumble Revolution (Atari) March Tenchu 4 (Ubisoft) 2 April NEW PLAY CONTROL! PIKMIN 2 (Nintendo) 24 April Cake Mania - In the Mix! (Majesco) April Diabolik: The Original Sin (Blackbean/Lago) April Impossible Mission (System 3) April Fast Food Panic (Nobilis) 13 May Punch-Out!! (Nintendo) May Guitar Hero® Metallica® (Activision) May Virtua Tennis 2009 (SEGA) May PDC World Championship Darts (Oxygen) May X-Men Origins: Wolverine™ (Activision) May Another Code: R (tent) (Nintendo) June NEW PLAY CONTROL! Donkey Kong Jungle Beat (Nintendo) June Ice Age™ 3: Dawn of the Dinosaurs (Activision) June Transformers™: Revenge of the Fallen (Activision) June Overlord: Dark Legend (Codemasters) June FINAL FANTASY CRYSTAL CHRONICLES: Echoes of Time (Square-Enix) Spring The Conduit (SEGA) Spring Let’s Tap (SEGA) Summer Line Rider Freestyle (Deep Silver) Q2 Yamaha Super Cross (Zoo Digital) Q2 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Grand Slam Tennis fra EA Sports i juni! Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Guitar Hero Metallica kommer vel 29.Mars. Blir bra det Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 liker knap guitar hero som det er. blir neppe noe mer gøy med enda mere emo musikk..=\ Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Du syntes metallica er emo, samtidig som du har et bilde som signaliserer en animefigur som ser veldig emosjonell ut? Endret 19. mars 2009 av Krissman Lenke til kommentar
kilik Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Cursed Mountain - in-game video Synes dette virker meget lovende! Minner meg om Silent Hill og The Thing. Spillet kommer ut til høsten. Ellers er det klart at Punch-Out!! kommer ut 22.mai. Endret 19. mars 2009 av kilik Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 liker knap guitar hero som det er. blir neppe noe mer gøy med enda mere emo musikk..=\ 1) hadde du hatt sett animeen ville du nok tolket det anderledes. 2) han har en grunn=P det er ikke det samme som å lage emo musikk med villige Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Han?!?! Bildet er mere disturbing enn jeg trodde. øøø, de som lager animeen lager den nok emosjonell med vilje også, og de fleste sanger er emosjonelle men med emo mener man somregel gråting osv.. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er ikke det Lelouch på bildet ? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 så nesten ut som hun fra bleach først xD! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 .. det er mange jenter i bleach=P (og alle er z cup size) hvem:P? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Dropp all den offtopicen her a. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 .. det er mange jenter i bleach=P (og alle er z cup size) hvem:P? Rukia.. Gleder meg til nye spilla! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 rukia.. ligner jo ikke da=P men nei, er ikke henne. er lelouch vi briatania/lamperuge fra geass. han er emo fordi faren drepte moren hans, gjørde søstra hans lam i beina + blind og sendte han/søstra til eksil i japan som var i krig med hans egent land. + eneste vennen hans betrayet han. det er ikke det samme som å prøve å være emo=P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå