Gå til innhold

Wii-spill i 2010/2011

kilik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen nyheter siden sist:

Crystal Chronicles: Crystal Bearers reconfirmed

Det har vært stille rundt dette spillet i mange måneder nå. SE ønsker å minne Wii-gamere på at det fortsatt er under utvikling. DS/Wii-spillet CC: Echoes of Time vil derfor inkludere en trailer for Crytal Bearers.

Klonoa: Door to Phantomile kommer til Amerika

Remaken av den gamle ps1-klassikeren kommer til Amerika, og dermed er sjansen stor for at det også kommer til Europa.

TMNT fighter

Selve IP'en høres ikke spennende ut. Det er folkene bak spillet som får det til å høres lovende ut. Ubisoft(!) har fått et team bestående av eks-Team Ninja og Game Arts(SSBB) utviklere til å lage dette spillet.

Endret av Bruskork
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En ny runde med nyheter på dagen før det nye året:

Monster Hunter G

Capcom ønsker at Wii-spillerene skal gjøre seg kjent med serien før nr. 3 kommer. Derfor kommer det nå en Wiimake av spillet. Spillet kommer ut i Japan i mars 09. Capcom har tidligere sagt at de ønsker at serien blir populær i vesten. Vi skal ikke se bort i fra at det også kommer hit.

"Commander"

Hemmelighetsfullt spill. Vi vet ingenting om det bortsett fra at det kommer til Wii. Promovideoen har dog fått meg til å vise litt mer interesse for spillet enn jeg vanligvis hadde gjort.

Pilotwings Wii rykte

Ryktet er tilbake, og nå sier det at spillet vil ha mii- og balance board-støtte. Spillet skal visstnok komme ut i løpet av den første halvdelen av 2009

Nytt spill fra skaperne av Excite Truck.

Det er mulig at det er Pilotwings, men det vet vi altså ikke noe om. Prosjektet ble startet i desember 06.

Endret av Bruskork
Lenke til kommentar
Synes disse spillene som er nevnet i denne tråden gjorde jeg solgte min Wii :)

Ingen spill som frister meg i det hele tatt..

Og etter Nintendo sin kalkun E3 08 så innså jeg att min framtid med Wii var omme, med null spill som skal vekke min fristelse med Wii.

samme her! angrer ikke et sekund på at jeg solgte den :)

Lenke til kommentar

Jeg solgte min Wii jeg også faktisk. Etter å ha runnet Twilight Princess, Metroid og Galaxy. Og ikke gjennomføre spill i den serien er en dødssynd for min del. MEN - Wii er nå død for min del. Og Nintendo må gjøre en helomvendig på både hardware og online-fronten med neste konsoll.

Hvis ikke skal en gammel fan og stamkunde finne seg en konkurent og bli fan-boy av isteden!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

To nye trailere for Another Code R:

Trailer 1

Trailer 2

Jeg må si at spillet ser svært vakkert ut. Cel-shadingen klarer virkelig å maskere noen av svakhetene til Wii. Den rene looken og de vakre omgivelsene hjelper også på.

Spillet kommer ut i begynnelsen av februar i Japan. Ifølge ONM kan vi kanskje forvente at spillet kommer ut i Europa i løpet av denne sommeren.

Lenke til kommentar

Boom Blox Bash Party har blitt annonsert. Spillet kommer ut i løpet av våren 09. Det kommer til å bedre onlinemuligheter, og selve spillet skal være multiplayer-fokusert.

Link

Jeg anbefaler også at folk tar en titt på den nye traileren fra Cursed Mountain.

Link

Endret av Bruskork
Lenke til kommentar

Punch-Out!! og Pikmin 2 kommer ut i Europa i første halvdel av året. Wii Sports Resort har skiftet fra "spring" til "2009", noe som kan tyde på at vi europeere må vente et godt stykke ut i året for å teste ut MotionPlus. Ellers hyggelig å se at Kirby Wii fortsatt eksisterer:

suprelease.jpg

Lenke til kommentar

Listen er riktignok ukomplett, men det gir meg en varm følelse å se at Europa får flere spill enn USA. :p

Når alt kommer til alt så tipper jeg dog at vi ender opp med ca. like mange spill.

Jeg liker denne lineupen bedre enn 08-lineupen for å være helt ærlig. Den mangler kanskje den store "killer-appen" som SSBB var i fjor, men den har jevnt over flere lovende titler enn fjorårets lineup(ikke at det er så utrolig vanskelig akkurat). Metroid Prime 1 og 2 vil nok også dukke opp i løpet av året da den japanske versjonen av MP1 kommer så tidlig som i februar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...