andreas1989 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Ok, dette er det som skjedde med min nye ASUS med Windows Vista home premium. Jeg spilte Battlefield 2 med en en kompis, og plutselig merker jeg at at pcen går treigere og det lagger. Jeg går ut av spillet og ser at alt på skrivetbordet er helt vekke. Jeg starter maskinen på nytt og alt ser fint ut når jeg får opp skrivetbordet på nytt, men så plutselig forsvinner alt som ligger på skrivebordet. Jeg har prøvd å starte maskinen flere ganger på nytt og noen ganger har jeg fått beskjed om at windows sidepanel ikke fungerer som det skal. Jeg tenkte at siden pcen bare er 14 dager gammel og jeg ikke har noe sørlig viktig på den, så kunne jeg sette den i cd-rommet installere windows vista på nytt. Problemet er jo bare at jeg ikke vet hvordan jeg skal "aktivere cden". Det går jo ikke an å autokjøre den eller starte en setup når jeg først har startet opp windows. Jeg har vært vant til at man bare putter inn cden i maskinen og starter den, så kommer fikser cden det alt av seg selv. Er det noen som har peiling på noen av problemene mine her. Det hadde jo vært fint å vite hvorfor pcen min går mye treiger og skrivbordet mitt er tomt, men det er ikke et must. Er det nødvendig, så kan jeg klart reboote windows. Nå er det invertfall ubrukelig til spill, og film. Hadde vært fint om noen kunne hjelpe en skikkelig dataidiot! Endret 14. desember 2008 av andreas1989 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 prøv å trykk f8 under boot. mulig at du får startet fra CDen da. Lenke til kommentar
Bengt2 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 hadde nesten samme problem måtte kjøre en recovery, men trengte ikke cd til det huser ikke om det var f8 eller f9, men tryk masse på en av de knappene rett etter du har startet maskinen, så skal du kunne kjøre en recovery håper det hjelper:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå