klaraT Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 eg har en film som eg vil sjå på datan, men windows media player spiller bare lyden til den, det kommer ikkje opp noken film, er det noken som veit ka eg kan gjøre? har prøvd andre avspillingsprogrammer men dei funka ikkje, eller eg får det til med prism video converter, men den er litt upraktisk å sjå film med Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) kan type videofil er det? VLC og GOM pleier å ta det meste etter mine erfaringar Elles kan du alltid prøve å finne rett kodek for windows media player, men det er ikkje alltid like lett og ein kan risikera å få malware på pc-en Endret 12. desember 2008 av tosha0007 Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 kan type videofil er det? VLC og GOM pleier å ta det meste etter mine erfaringar Elles kan du alltid prøve å finne rett kodek for windows media player, men det er ikkje alltid like lett og ein kan risikera å få malware på pc-en tusen takk, gom virka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå