Gå til innhold

YLOD - har det skjedd med dere?


Neglisjerbar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Damn! Kjipt med lynnedslag.. Og mener jeg har lest at det funker dårlig å overføre fra HDDen siden det er kryptert, eller annet format enn pcn.. Så skal ringe i morra og se hva som skjer.. Har ikke lyst å betale en formue for dette pisset, mtp at jeg ikke har garanti..

 

Hmm.. Lurer på om jeg får en ny 60gb tilbake eller om jeg får en annen modell..?

 

Du får nok en 60gb tilbake, men det kan hende du må vente en stund. Dvs. flere måneder.

Lenke til kommentar

For noen dager siden kontaktet vi EB games siden det hadde gått nesten 5 uker uten å høre noe.

 

Helt patetisk, ræva! De hadde ikke en gang SENDT PS3'N DIT DEN SKULLE! omG! Fyren vi prata med var hyggelig og unnskyldte seg. Han sa det var en skrulling som hadde glemt det og spurte om jeg ville ha en 80gb. Sa at vi ventet etter nytt årfor å se hvor langt den hadde kommet.

 

Så må vente minst 4 uker til, for jeg vil ikke ha 80gb.

Lenke til kommentar
For noen dager siden kontaktet vi EB games siden det hadde gått nesten 5 uker uten å høre noe.

 

Helt patetisk, ræva! De hadde ikke en gang SENDT PS3'N DIT DEN SKULLE! omG! Fyren vi prata med var hyggelig og unnskyldte seg. Han sa det var en skrulling som hadde glemt det og spurte om jeg ville ha en 80gb. Sa at vi ventet etter nytt årfor å se hvor langt den hadde kommet.

 

Så må vente minst 4 uker til, for jeg vil ikke ha 80gb.

 

Hadde du i begynnelsen en 60gb?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...