Skiboms Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg har en 32'' Widescreen flat 100Hz .. Skulle gjerne ha brukt den til å vise DIVX og diverse.. Hvilket kort skal jeg satse på.. Jeg har prøvd TV-ut på min bærbare DELL.. men det funka dårlig.. får bilde, men det blir uklart, og heller dårlig! Hva funker best? Et fett Skjermkort med TV-ut eller et TV-kort? Noen som har noen erfaring med dette? Jeg vil jo selv tippe at et fett skjermkort med TV-ut skulle funke best, siden du har agp og masse minne... men... :-? Takker for alle svar 8) Lenke til kommentar
HawP Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Prøvde du å sette ned oppløsningen til f.eks. 640x480? Blir ofte bedre på TV... Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 et TV-kort er vell vanligvis ment for å få tv-inn ikke tv-ut... mitt har iaffal bare tv inn....(tuner) Det finnes jo mange tv-kort som leveres med tv ut, selv har jeg en geforce4 med tv ut, men ingen tv close by og teste det på, men jeg har en kompis som kjører tv-ut på en geforce4 for å se filmer og for visualitions i winamp, og det funker fett trur det er litt viktig med hvilke drivere man bruker på gf4 for å få tv ut til å være feilfritt, men det finnes det sikkert masse info om på nettet... jeg trur han bruker 42.xx drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå