Geek_Master Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg trenger et program som jeg kan legge inn musikken på maskinen min og få programmet til å spille av musikken i tilfeldig rekkefølge?(justerbart selsagt) Noen forslag? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 iTunes WinAmp MediaMonkey Her er noen Lenke til kommentar
Geek_Master Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Takk, gikk for mediamonkey jeg ;) Endret 12. desember 2008 av Geek_Master Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Takk, gikk for mediamonkey jeg ;) Har selv mediamonkey gold, føler at programmet er såpass genialt at utviklerne fortjente en pen liten slump fra meg. Til gjengjeld har jeg jo tilgang til alle utgivelser for livet + ekstra finnesenne. Lenke til kommentar
alexpea22 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 For meg er dette viktig: - Plug-in muligheter - Bruke lite systemressurser - Lett å navigere - Oversiktilg layout - Ikke noe dilldall Da er ingenting bedre enn foobar2000 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Men hvis du i tillegg krever full oversikt og kontroll over musikksamlingen din er det intet som er bedre enn MediaMonkey (min mening). Jeg har i likhet med Malvado også kjøpt MediaMonkey Gold av samme grunner og har aldri angret et sekund. Lenke til kommentar
alexpea22 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hva mener dere med full oversikt? I foobar kan man ha mange faner, som for eksempel: - Alle sangene (alle sangene på din pc er i listen) - Pop - Rock - Blues - Trance - Party-music Om man vil finne en sang i en av kategoriene, så trykker man på "ctrl+F" og søker. Dersom man for eksempel vil finne noe med Jonny Cash, så skriver man det. Da popper det opp en egen playlist med KUN sanger av ham. Er lenge siden jeg har prøvd media monkey, men er åpen for å høre hva som er fordelaktig med det Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Er litt vanskelig å forklare, er egentlig veldig mye som gjør MM bra. Anbefaler å prøve den et par dager hvis du er interessert, men hvis du er fornøyd med Foobar2000 er det vel ingen grunn til å bytte. Lenke til kommentar
alexpea22 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg er alltid på utkikk etter det beste i alt, generelt. Er ikke alle det? Men det beste for noen er ikke nødvendigvis det beste for andre. Derfor er slike forum helt genial fordi man kan lese hva andre mener, og hvorfor de mener det. Jeg skal ta en titt på Media Monkey. Fra hva jeg har inntrykk av fra før, er det er avspillingsprogram som prøver å etterligne iTunes (which I hate) på mange måter, og som bruker svært mye prosessorkraft. Jeg må vel egentlig si meg fornøyd med foobar, ja. iPod-plug in, ASIO4ALL driver, izotope ozone EQ, extremt lav prosessorbruk og enkel navigering. Kan ikke forestille meg noe bedre Men som sagt, skal ta en titt Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Kan betrygge deg med at det ikke er snakk om en itunes etterligning, snarere en itunes erstatning. Når det gjelder prosessorbruk bruker ikke MM noe særlig av det, men jeg vil tro det bruker mer RAM enn foobar som vel er kjent for å være gjerrig på ressurser (på 50mb hos meg i skrivende stund, med en del plugins riktignok). Dog må man huske at det ikke har noe å si at programmer bruker RAM, så lenge man ikke trenger den til noe annet er det ingen vits å la den ligge ubrukt, maskinen vil ikke gå raskere av den grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå