TheExcalibur Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Har noen forsslag? Ønsker helst om det er quad core for jeg driver med animasjon og programmering og selvsagt Crysis og high end spill. Trenger ikke skjerm for det har jeg. Heller ikke nettverkskort eller lydkort men hovedkort strømforsyning og alt det andre ja. Jeg finner bare den grommeste til alienware men må ha muligheten til å kjøpe det i norge da for garanti og lettere frakt og penger. Trenger heller ikke musematte eller mus og tastatur. Endret 12. desember 2008 av SxTxRxIxFxExR Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Synes at budskjettet ditt er vel litt unødig høyt. Min pc til 13k kjører alle nye spill og fremtidige på fullt. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Ikke noe problem. De pengene ''har'' jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hva så? ikke vits å sløse? Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Virker for meg som om det er status i å bruke så mye penger på PC som overhodet mulig. 20-30k er totalt overkill, spesielt når det ikke er inkludert skjerm. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Ok. 20 tusen da? Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Altså, i fjor kjøpte jeg omtrent det beste penger kunne oppdrive for 31k. Det var med inkludert skjerm. Da kjøpte jeg et RAID 5 oppsett(3 disker) og en 150gb raptor disk, 8800Ultra mens det fortsatt kostet nesten 7 tusen og en quad core. Alt betalt av jobben. Tror neppe du klarer å bruke 31k i dag uten å gå over til de produktene som er helt sinnsykt dyre og unødvendige (som en ny prosessor til 10k f.eks.). Gå på tomshardware.com for tester av de nyeste grafikk-kortene. Kjøp deg et high-end gfx kort, en 10000RPM disk til operativsystem og en quad-core. Da er du rustet. Husk god kjøling og nok strøm i PSU'en. Endret 12. desember 2008 av Nailer Lenke til kommentar
El Grebr Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Gi halvparten til redd barna^^ Så får du super-pc for resten:) Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Her kan du leke deg: http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10386 Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Har allerede tittet på den men er ikke fornøyd. Vil ha bedre. Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har allerede tittet på den men er ikke fornøyd. Vil ha bedre. Er det blitt kult å ha mye penger nå? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Har allerede tittet på den men er ikke fornøyd. Vil ha bedre. Ehhhhh, du kan sette sammen en råere maskin selv der. Velg en Core i7 965 og 2x HD4870x2 og 3 TB HDD og Blu-ray brenner og se hvor dyrt det blir. Endret 12. desember 2008 av Bludd Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Har ikke noe med det å gjøre. Ønsker meg så bra som mulig pc og prosessoren bør være veldig bra slik at renderingen går fortere. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Slutt å spam nå. Hjelp meg heller. Grafikk kortet bør være slik at jeg kan kjøre Crysis på extra high ute nat det blir blurrete eller dårlige farger og for skarpt og for mye lys. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Den lenken jeg ga deg gir det muligheten til å leke med konfigurasjonen. Det gir deg en pekepinn på hva du vil få for dine 20000-30000 kroner. Enten så leker du bare med oss eller så er du ikke interessert i å gjøre en innsats selv for å finne ut hva som finnes. Det er nesten bare dyre og raske komponenter du kan velge mellom der. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tenker du å kjøpe denne pc'en din samtidig som du skal kjøpe denne hjemmekinoen din til 50 000,- og tven til 50 000,-? Altså om ett år.. Isåfall er det liten vits å i det hele tatt tenke på det nå da pc markedet forandrer seg altfor mye på sålang tid. Nå vet jeg ikke hvordan økonomien din er eller hvor du får disse pengene dine. Men jeg føler strengt tatt at du tar litt av og det virker som du bare er opptatt av å sløse de bort. Du er fortsatt ung så jeg vil sterkt anbefale deg å være litt mer nøktern og spare litt penger til den dagen du skal kjøpe deg bolig, stifte familie osv osv.. Den dagen pengene er borte kommer du garantert til å angre på at du ikke bare kjøpte deg en pc til 10-15 000,- istedet og sparte resten på BSU f.eks Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Handlevogn du kan se på dette.. YHBT! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Den var for dyr. Tenke meg noe mellom 25-30 tusen da eller kan jeg kanksje vurdere å kjøpe pc til 16-17 tusen. Får jo bra pc da også. Lenke til kommentar
Speciale Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Har ikke noe med det å gjøre. Ønsker meg så bra som mulig pc og prosessoren bør være veldig bra slik at renderingen går fortere. Du nevner den grommeste til Alienware som ett alternativ. Når man samtidig får de samme delene på komplett, så er de ikke bra nok lenger. Logikken her finnes rett og slett ikke. Det eneste som faktisk skiller Alienware og komplett-konfigurator i særlig grad er designet på kabinettet hvor Alienware vinner brutalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg