Selvin Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Jaja, så har jeg havnet i et lite dilemma her da. Jula er jo her, og det er jo en fin anledning til å vise at du er litt ekstra glad i noen, og det er jo jeg da, som sikkert veldig mange andre også er. For en stund siden datet jeg ei som går i tredje klasse, jeg går i andre. Det er en liten stund siden, og vi har ikke snakket skikkelig sammen etter det. Jeg liker henne veldig godt, så jeg har lurt litt på om jeg kanskje skulle kjøpt en liten ting til henne til jul, bare en helt liten ting som kanskje slår litt an da. Hva synes dere forumfolk om det? Er det lurt av meg? Og i så fall, er det noen som har noen små men effektive gavetips bare for å vise at jeg bryr meg litt? EDIT: Det ble litt merkelig formulert oppi der, men jeg håper dere forstår hva jeg mener. Hehe Endret 12. desember 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Vis du vil noe mer med henne så kan du jo legge en del omtanke inn i det, vil du ikke noe særlig mer kan du gi henne noe "simpelt" Tror hun kommer til å ta hintet vis du gir henne noe som oser omtanke av Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Niks! Drit i det, du vil bare fremstå som en tøffel. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jaja, så har jeg havnet i et lite dilemma her da. Jula er jo her, og det er jo en fin anledning til å vise at du er litt ekstra glad i noen, og det er jo jeg da, som sikkert veldig mange andre også er. For en stund siden datet jeg ei som går i tredje klasse, jeg går i andre. Det er en liten stund siden, og vi har ikke snakket skikkelig sammen etter det. Jeg liker henne veldig godt, så jeg har lurt litt på om jeg kanskje skulle kjøpt en liten ting til henne til jul, bare en helt liten ting som kanskje slår litt an da. Hva synes dere forumfolk om det? Er det lurt av meg? Og i så fall, er det noen som har noen små men effektive gavetips bare for å vise at jeg bryr meg litt? EDIT: Det ble litt merkelig formulert oppi der, men jeg håper dere forstår hva jeg mener. Hehe Hvorfor skal du gi en gave til henne vist du ikke har kontakt med henne lenger? Jeg hadde ikke kjøpt en. Men for all del du kan sikker kjøpe en liten ting vist du føler for det. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tøffel for å virke omtenksom? Jøss, da er en stor prosent del av det norske folk tøffler Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Vi har kontakt, det er bare det at hun er veldig travel, og har aldri tid til å finne på noe. Og når jeg da virkelig liker henne, synes jeg det er litt vanskelig og på en måte vise det, så da tenkte jeg en liten ting til jul Det er derfor jeg spør her, jeg er veldig usikker, så er jeg ikke så flink med damer heller. Blir så utrolig nervøs Endret 12. desember 2008 av Selvin Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tøffel for å virke omtenksom? Jøss, da er en stor prosent del av det norske folk tøffler Omtenksom er du med folk som står deg nær. Drive-by-niceness som dette er tøffel. Han fremstår som en logrende valp, klar til å lyde hennes minste vink. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tøffel for å virke omtenksom? Jøss, da er en stor prosent del av det norske folk tøffler Det var vel ikke noe nytt? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Vi har kontakt, det er bare det at hun er veldig travel, og har aldri tid til å finne på noe. Og når jeg da virkelig liker henne, synes jeg det er litt vanskelig og på en måte vise det, så da tenkte jeg en liten ting til jul Det er derfor jeg spør her, veldig usikker, så er jeg ikke så flink med damer heller. Blir så utrolig nervøs Om hun er for travel til å finne på noe så betyr det at hun ikke vurderer deg som en person hun ønsker å ha kontakt med. I bestefall kan du bli "venn". Drit i henne og flørt heller med andre som faktisk har tid til deg. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Vi har kontakt, det er bare det at hun er veldig travel, og har aldri tid til å finne på noe. Og når jeg da virkelig liker henne, synes jeg det er litt vanskelig og på en måte vise det, så da tenkte jeg en liten ting til jul Det er derfor jeg spør her, veldig usikker, så er jeg ikke så flink med damer heller. Blir så utrolig nervøs Om hun er for travel til å finne på noe så betyr det at hun ikke vurderer deg som en person hun ønsker å ha kontakt med. I bestefall kan du bli "venn". Drit i henne og flørt heller med andre som faktisk har tid til deg. Hehe, interessante innlegg brutal_man, og jeg skjønner akkurat hva du mener. Det er det jeg har tenkt på, og egentlig kommet frem til. Men det er liksom noe rart, liker du noen godt er det ikke bare lett heller.... Endret 12. desember 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 For en stund siden datet jeg ei som går i tredje klasse, jeg går i andre. Det er en liten stund siden, og vi har ikke snakket skikkelig sammen etter det. Ville ikke kjøpt noen gave i det hele tatt, hvis det er situasjonen. Sats heller på å nå fram på andre måter. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Tja, jeg tror jeg glemmer det. Brutal_mann er jeg forsåvidt litt enig med. Synes det var greit å høre, da dømmekraften ofte kan svikte i slike "situasjoner". Jeg har uansett ikke noe veldig tro på at det blir noe særlig, så det blir 80% sjanse for bortkasta penger, 20% for at hun bryr seg. Vi får heller se hva det blir til etterhvert Endret 12. desember 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Gi henne et julekort i stedet. Bryr hun seg får du en reaksjon. Er hun likegyldig så sparte du de pengene i hvert fall. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Det var jo forsåvidt en fin idè det, så jeg får se hva det blir til. Er jo alltid koselig å få et julekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå