bruno99 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hei. Som emnetittel sier er jeg på utkikk etter ny musikk til Ipoden og tenkte kanskje noen kunne hjelpe meg litt. Jeg liker en god del typer musikk. Alt fra Johnny Cash til Beatles til mer rocka musikk. Eks. på musikk på ipoden i dag: -Cash -Beatles -Iron Maiden -Led Zeppelin -Deep Purple -Muse -Green day -U2 -REM Fint om jeg kunne få noen tips Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Monster Magnet, The Killers, Oasis, Kiss, AC/DC, Linkin Park, Guns'n roses... ja de jeg liker best + turbonegro. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Takk, kom gjerne med mer Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Mer ukjente Alter Bridge. Aner ikke om det vil treffe deg, men her kan du sjekke. Open Your Eyes Se filmen hos Youtube Coming Home Come To Life Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
someOen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Pink Floyd så klart. Virker rart at du ikkje har dei med. Om du faktisk ikkje har høyrd dei, anbefaler eg albumet Dark Side og the Moon til å byrje med. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Pink Floyd er kjedelig. Regner med å møte motstand for den påstanden, men jeg står for dette. Jeg har hørt en del på det tidligere, men er lite av det jeg finner nevneverdig lyttbart nå. Edit: Sjekket et par sanger nå, og tror i grunnen det er vokalen som plager meg. Endret 18. desember 2008 av Atald Lenke til kommentar
Bango Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 The who ville kanskje passet deg Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Nevnte ikke all musikken jeg har, bare nevnte eksempler, har selvfølgelig Pink Floyd og har også The Who Skal høre på til Alter Bridge Atald, takktakk Lenke til kommentar
someOen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Også vil eg anbefale Porcupine Tree. Ikkje eigentleg ut i frå musikksmaken din, eg berre tykkjer alle burde kunne like det bandet. Eg anbefaler det til alle. Se filmen hos Youtube Endret 18. desember 2008 av someOen Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Def leppard, dio, rainbow, scorpions, thin lizzy, queen Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Suicidal Tendencies! Helmet! P.O.D.! Adema Pantera Dry Cell Red Hot Chilli Peppers Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 The clash Stiff little fingers Rise Against Counting Crows Our Lady Peace Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 The mighty mighty bosstones - The impression that I get (Ikke la førsteintrykket avgjøre, den blir bare bedre og bedre) name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Har en sekk med punk rock og annen musikk. Bare send PM hvis du vil ha mer. Bowling for soup - Punk rock 101 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Bowling for soup må du ha! de er best. det er hvertfall min mening Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hüsker Dü Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Langkatt Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Metallica, Avenged Sevenfold? Lenke til kommentar
Micah^^ Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Linkin Park (Hybrid Theory, Reanimation, Meteora, Minutes to Midnight) - Vet at det er mange som ikke setter pris på Linkin Park, og jeg må selv innrømme at det kanskje ikke er gruppen for den godt vokste. Nevertheless! Synes de lager noen ganske gode og rocka sanger. Timo Maas (Loud, Pictures) - Fantastisk DJ. Mikset sammen en av mine favoritt "sanger" gjennom tidene: Timo Maas - Pictures - High Drama (Har denne i FLAC format! <3) Anbefaler albumet Pictures! Fatboy Slim ( http://en.wikipedia.org/wiki/Fatboy_Slim#Studio_albums ) - En av mine favoritt DJer. Laget flere samlinger med andre DJs og artister. Flere helsprø låter og alltid med fantastisk takt og tone! Sterkt anbefalt. Adya Classics - Et morsomt album med en mindre moderninsering av gode klassiske låter og samtlige mere ukjente for meg. Et godt album de først fem gangene du lytter til det. Bob Sinclair - Håper jeg ikke behøver å si noe mer. Fantastisk artist/DJ?. World Hold On! Benny Benassi - Ikke noen storfavoritt, men "to each their own!". DJ med smak for remixer og... desverre gjentagelser av sitt eget verk. Synes selv noen låter er gode, men her setter jeg storre pris på den instrumentale delen. Daft Punk - Begynner å bli lei av å skrive! Digger disse gutta! Husk å ta en titt på filmen Interstralla 5555, feat. disse samme gutta. Dragonforce - Jeg vet... Uansett! Power"metal" band. Høye glass-knusende rockestemmer som braser gjennom sang etter sang med "awesomeness"! Jamiroquai - Navnet snakker for seg selv. Ganskje ukjent artist (for meg før jeg fant ham), men dæ*en han lager fin musikk. Synes jeg hvertfall. Anbefalt! Videre kan jeg liste, men ikke fult anbefale: Slipknot - Metal? Queen - Rock. Personlig hører jeg kun på låten "Don't Stop Me Now". Reamonn - ???. Rolige sanger, noen er ganske vakre. Tysk artist, engelske vokaler. Powerman 5000 - xD! "Supernova goes pow..." Merkelige sanger, digger dem! Red Hot Chili Peppers - Hva er det ikke å like? U2 - Hva er det ikke å like? Cafe Del Mar (MIX) - Kafé et eller annet sted jeg ikke veit om. Kolleksjon av flere ulike artister i en samiling av en rekke fantastiske album! - - - Alt jeg har å by på/kommer på. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Porcupine Tree Pink Floyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå