Gå til innhold

Lengste du har spilt i strekk


Anbefalte innlegg

da jeg just fant metal gear solid 2 substance til xbox til 200(har spillt igjennom 1 og 3 før og ville gjennomføre detter før jeg kjøpte meg mgs4 )ble jeg så hekta at jeg ble sittende fra jeg begynte spillet eller der du starter som raiden til helt på slutten.det ble hele natta det uten at jeg merka det så var 12 timer gått.bare synd min far nesten rev ut strømmen for å få meg med ut.og da ble siste boss tatt med en gang jeg kom hjem

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir for dumt å si at spill generelt er nerdete. Jeg kjenner ikke mange gutter som aldri bruker Xbox, PS3 eller PC (wow) som et tidsfordriv.

 

Dette er ikke en hel jeng med nerder...Men de som bruker mest tid foran skjermen er jo selvsagt WOW spillere.

 

Er kanskje mindre interesant å høre hvor mye folk har spilt wow på grunn av at så og si alle som spiller wow har spillt 10 ++ timer i strekk, men det bør heller ikke utestenges fra en slik tråd (selv om jeg hater WOW med hele mitt hjerte).

 

NÅR DET ER SAGT: Når jeg gikk i 6. klasse spilte jeg CS:1.6 fra jeg kom hjem fra skolen til jeg la meg en periode, det meste jeg har spilt i strekk på lan er vel ca 6-7 timer. Jeg klarer ikke å spille mer enn det, blir klam og må ha luftetur og slappe litt av, spilling er slitsomt!

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Rekorden min er ca 70 timer kun avbrutt av toalett-besøk og henting av mat som ble levert på døra. Husker jeg var lettere omtåket da jeg fant ut at det var på tide å gi seg. Hvis jeg ikke husker helt feil, så sov jeg i nesten 30 timer etterpå. Husker ikke hvilke(t) spill som fikk meg til å holde ut så lenge.

 

Edit: Dette begynner å bli mange år siden nå. Hadde ikke klart å holde ut så lenge nå. Begynner å bli gammel.

Endret av sandemas
Lenke til kommentar

Klarte å sitte rind 16 timer i strekk første gangen jeg spilte civilication, den orginale eneren. Fikk tak i det på nth, kom hjem ved tre tiden på fredag, instalerte og satte meg og spiller, klokka 11 så var jeg sulten og tokk meg noe mat, klokka 8 om morgenen hadde jeg funet den siste motstanderen, men det ville ta tid å angripe han så jeg la meg.

Lenke til kommentar

Satt 10 timer sammenhengende med CS:S for en del år siden, dro også et lite prosjekt i sommerferien hvor jeg skulle spille gjennom alle HL-spillene, fra HL1 til Ep2, sammenhengende. Satt vel i ~5 timer, så gadd jeg ikke mer.

 

Hadde det ikke vært for at jeg har blitt så jævlig utålmodig over de siste åra, kunne jeg sikkert ha sittet et døgn+ med CoD4 eller noe nå. Trenger bare riktig motivasjon:P

Lenke til kommentar

Half Life 2.. Klarte ikke legge fra meg spillet før det var fullført.. Tok litt over 20 timer hvis jeg ikke husker helt feil.

 

Doom 3 var samme histoien, men husker jeg brukte kortere tid.

 

I det siste er det Left 4 Dead som har spist opp timene. Satt vell i 8 timer for ikke så lenge siden. Morro!

 

 

*Hadde jeg kunnet spille så lenge jeg ville som drittunge hadde jeg nok spilt zelda til jeg rett of slett døde av sult og sprengt blære.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Da jeg bestemmte meg for å spille Call Of Duty 1,2,3,5,4 etter hverandr..ikke spør meg hvorfor.

 

En dag jeg rundet GTA IV story to ganger.

 

En dag jeg rundet Mass Effect tre ganger.

 

Halo 1.2.3 deretter Gears 1 og 2..nå går jeg i surr her men det er noe sånt ja.

 

Har sluttet med dette da det er bedre å spare på litt historie enn å gå lei ett spill etter en dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...