Gå til innhold

Lengste du har spilt i strekk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja... Jeg vet ikke hvor lenge jeg har spillt uten pause jeg. Det er ofte slik at jeg spiller i 2-3 timer, og så går jeg lei enten fordi jeg ikke komme rmeg videre, eller bare fordi det blir kjedelig. Det lengste jeg har spillt er nok ca. 9 timer. Da spillte jeg psychonauts.

 

Eller så har jeg også spillt ganske lenge i sins of a solar empire!

Lenke til kommentar

Lengste jeg har spilt i strekk? Vanskelig å si, men får ta noen. Tar ikke med spill pre-PC da det er så enormt mange.

 

* Vanguard: Saga of Heroes: Var med i en guild og hadde det mye moro i fire, fem timer. Alle i guilden logget av etterhvert for natten, spiste frokost dagen etter, begynte å logge på og oppdaget at jeg fortsatt satt der. Vi holdt det gående i flere timer etter det før jeg måtte få meg litt søvn.

 

* Lord of the Rings Online: Har gått utallige timer der over relativt kort tid, og da snakker vi minst 20 - 30 timer i uken hver uke i flere uker i strekk.

 

* Spider-man 2: Startet det på fredags ettermiddag. Måtte ta noen pauser for å spise, sove og gå på do, men bortsett fra det satt jeg til sent på søndagskvelden. Jeg fullførte hele spillet og enda litt mer i strekk.

Lenke til kommentar
Vel, jeg ser på wow som nerdespill..

 

Hvis du går ut på byen og spør en jævla deilig jente om hun vil spille CoD4 med deg, så tror jeg nok hun blir å se rart på deg.

Hva du ser på som nerdespill er likegyldig når du oppretter en tråd som dette.

 

Min rekord er nok 36 timer med Age of Conan. Do pauser, mat og drikke er jo en selvfølge..

24 timer gikk greit, etter det så ble jeg tåkete og rar.

 

Dette var UTEN søvn. Tørr ikke si hvor mange dager etter hverandre jeg har spilt, hvor jeg har sovet når jeg ble trøtt.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Final Fantasy 10.

 

Satt inne en HEL sommer. Skrudde av mobil og oppførte meg regelrett litt creepy.

Ble så hektet på det spillet, nesten litt skummelt.

 

Har ikke tall på hvor lenge jeg satt i strekk, men det var såpass lenge at jeg beygnte å surre med hvilken dag det var. :p

 

Høres ut som en drøm.. :love:

Lenke til kommentar
Final Fantasy 10.

 

Satt inne en HEL sommer. Skrudde av mobil og oppførte meg regelrett litt creepy.

Ble så hektet på det spillet, nesten litt skummelt.

 

Har ikke tall på hvor lenge jeg satt i strekk, men det var såpass lenge at jeg beygnte å surre med hvilken dag det var. :p

 

Høres ut som en drøm.. :love:

 

Skulle ønske jeg kunne ha en slik sommer :!: Har "dessverre" mye familie å besøke osv.

 

Lengste jeg har spilt var i overkant av 24 timer med Lord of the Rings Online bare avbrutt med en to tre luftepauser og steking av pizza. Mye quests pluss en gjennomkjøring av Carn Dum med kinshippet.

 

Edit: Og ja Lotro er et "nerdespill" som OP sier. Hva så?

Endret av Wartom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...