TheCatIsALie Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Min rekord er vel fra 11 tida til 6 tida (over natta) 7 timer altså. Det var mest call of duty 4. Vær så snill å ikke skryt av å ha spilt WoW lenge.. blir bare tragiskt.. Endret 12. desember 2008 av Jevrio Lenke til kommentar
laurell Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hatt noen "spillsøndager" oppgjennom årene.. Med engang jeg fikk Red Alert 1, da ble det fort 12 timer på en dag, bare avbrutt av middag/mat og dopauser. Metal Gear Solid 1, det rundet jeg engang 3 ganger på en dag. Grand Tourismo 2, spilte engang 3-4 slike "endurance" løp sammenhengede. Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Min rekord er vel fra 11 tida til 6 tida (over natta)7 timer altså. Det var mest call of duty 4. Vær så snill å ikke skryt av å ha spilt WoW lenge.. blir bare tragiskt.. Dette blir for meg litt merkelig. Først skryter du av å ha spilt COD4 en hel natt, men hvorfor er WoW mer tragisk en COD4? Er vel likegyldig hvilket spill man velger å spille. Har spilt mye WoW, men siden dette var bare tragisk blir det vel en jobbreise alene, med Hearts of Iron 2 en regnfull lørdag på et tysk hotell uten engelsk ppv Endret 12. desember 2008 av IceDale Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det må ha vært Zelda The Wind Waker da det kom ut til Gamecube. Mitt favorittspill i Zelda-serien. Satte inn spillet en kveld, husker ikke helt tidspunktet, kanskje 8/9. Og der satt jeg til solen stod opp neste dag, uten at jeg merket at det ble mørkt ute. Ble vel en 8 timer i strekk eller noe. Var omtrent det samme med Half Life 2 da det kom. Fikk spillet kl. 10 om morgenen (skulket) og spilte i rundt 9 timer før jeg klarte å legge det fra meg. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 "Rekorden" min er på 36 timer med div. røyke og do pauser. Da spilte jeg WoW. Tragisk eller ei, tolk det som du vil. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tror det må være rudt 3-4 timer da jeg og min bror spillte Empire Earth Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) lengste strekk uten søvn el lengre pauser er vel 56 timer. alt fra d2. cs mm. var vel 15 på dette tidspunktet, begynner heldigvis å bli noen år siden. da jeg først la meg fikk jeg bare sove 3 timer, så jeg satt meg foran pc'n igjen * edit: gøy på LAN Endret 12. desember 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
micros43 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Det korteste spillet jeg har spilt igjennom er Call Of Duty 4. Jeg runnet det på en lørdag... Det jeg derimot har brukt lengst tid på er Oblivion og Age Of Empires 3 Spilletiden er vel på rundt 100 timer på begge spillene. Oblivion brukte jeg kanskje 150 timer på! Endret 12. desember 2008 av micros43 Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Må vel være MOHAA det. 7-8-9-10 timer i strekk. Spilte det i mange år, og må vel være det online spillet jeg har hatt mest glede av. Ufattelig vanskelig å legge fra seg Lenke til kommentar
Malactica22 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 et lengste jeg tror jeg har spilt i stekk, må vel være ca 14, timer inkludert do pauser, og dette var jo så klart på lan, det spillet jeg har spilt mest må nok være Oblivion som ligger på ca 300 timer spilling til sammens, mens akkurat nå har fallout 3, 90 timer med spilling, som viser at det er favoritt spillet akkurat nå :!: Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Har blitt noen lange dager med Championship Manager, ja. "Bare en kamp til"-syndromet er ganske farlig. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Trådstarter er tragisk når han velger å utelukke enkelte spill fordi han ikke liker dem. Ser ikke helt at det er mer tragisk å spille WoW eller andre MMO's i mange timer enn det er å spille CoD, CS eller lignende. Kom med noen grunner da. Når det er sagt, så er vel min "rekord" fra 2001 da jeg spilte Everquest. Satt vel 18-19 timer i strekk for å greie strekket fra halvveis i lvl 54 til lvl 55 på min shaman. Inne i Velketor's Lab v/ spiders Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Tror det var da jeg skulle fullføre "The World's hardest game", satt 8 timer tror jeg. Har ellers aldri spilt sykt lenge uten pauser, bare relativt lenge. Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Søndager og CS:S var standar før, ble veldig mye spilling fra 10 om morgen til 23 om kvelden... Hadde vel en 12timer spille tid da kan jeg tenke meg... Nå i dag prioriterer jeg nok litt andre ting isteden.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Må vel være WoW, satt vel fra 09:00 til 05:00, så 20 timer. Vi starten på kvelden å raide, det ble derimot veldig seint siden vi var innstilt på å få ned Nefarian, utrolig morsomt. Lenke til kommentar
No LIfe Gamer Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 vet ikke hva som er min rekord x] holder ikke telingen xD men det spiller jeg har brukte mest tid på er Cod4<3 har vel 1409 timer der nå atm Lenke til kommentar
arkael Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 3 dager sammenhengende Heroes of M&M 3 wog lan, hatt slike kvelder ved flere anledninger Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Vær så snill å ikke skryt av å ha spilt WoW lenge.. blir bare tragiskt.. Vær så snill å ikke skryt av å ha spilt Call of Duty lenge, blir bare tragiskt. Hva er forskjellen? Gud. WoW har jeg spilt i typ 5-6 timer, men Zelda som liten, hele natta. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Vel, jeg ser på wow som nerdespill.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Usaklig argument. "WoW er et nerdespill, ikke skryt av å ha spilt det i flere timer." Greit at mange nerder spiller WoW, og at WoW er nørd, men om man har spilt WoW i 10 timer eller COD i 10 timer, no differ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå