Osgood Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Usikker på hvor jeg skulle plassere denne. Uansett: kjøpte en ny bærbar PC i februar, kostet meg vel en 12-13 tusen. Har hatt en batteritid på 1-2t frem til noen få uker siden. Da begynte den plutselig å slå seg av etter bare 1-5 min. uten lader. Noen som har peiling på hvorfor? Har også merket at den har blitt mye fortere varm og jobber veldig, dvs lager mye lyder... Er det pga at det er for mye på PCen? Synes det er rart at den gikk fra 1-2t batteritid til 1-5min på null komma niks. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kan jo være den slår seg av fordi den blir for varm, ikke fordi batteriet er tomt? Kan ha bosatt seg noen hybelkaniner i den. Lenke til kommentar
Osgood Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Sikkert mulig det, men hvordan få fikset det? Støvsuger? Datakunnskapene mine er lik null. Lenke til kommentar
Osgood Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som har tips til hvordan jeg får vekk disse problemene? Rimelig desperat.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Først og fremst så last ned Notebook hardware control og sjekk tempen. Vis det er tempen som er problemet så gå og kjøp luft på boks og blås inn i vifteutgangen. Vis det ikke er tempens om er problemet så er nok batteriet ødelagt. Endret 8. januar 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Osgood Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Takk for tips, skal gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå