Mahdinho Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvordan formaterer man egentlig en PC? Har tenkt å formatere min selv men veit ikke åssen. PC'en heter Hyundai. Håper på svar Siden jeg har slitt med et par trojaner som ikke vil bort så da må jeg formatere hele greia på nytt ;D Takk på Forhånd Har mista CD'en til XP'en min så håper det er en annet måte å formatere den på... Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hei. Du kan enten laste ned OS fra nettet. Eller du kan kjøpe ny innstallasjons cd i butikk eller på nettet. Hvis du laster ned, må du laste ned i ISO-format, og brenne det ut i ISO, ellers vil ikke pc-en boote fra cd. Du vil videre få instrukser videre om hva du skal gjøre. Lykke til... Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 aldri gi opp med fjerning av virus, trojanere med meir. Forumet kan hjelpa deg. Les denne veiledningen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246&hl= Trykk på "Nytt emne" øvst i den tråden slik at du lager din eigen tråd der du postar loggane det spørres om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå