Hakkebakk Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Viftene som er plassert på midten av dashbordet blåser 5 ganger så hardt som de som blåser på frontvinduet. Er det noe jeg kan gjøre? Tar imot tips Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hei, har gjort en liten research og funnet ut at snille kjære IceSpirit er en lykkelig Nissan Micra eier. Men har ikke noe svar på spørsmål. Vanligvis er det en en knott som man velger hvor man vil ha luften. Rotet litt rundt på google og finn.no og fant et dash fra en 93 modell micra. Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Jaja, har en sånn knott. Men lufta er ikke så sterk på vinduet som på den som blåser ut i midten. Men det skal kanskje vere sånn..? =/ Lykkelig.. nja. Hadde jeg vert snobb skulle jeg kjøpt en bedre bil Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det er bare en vifte, jo mer du åpner av andre ventiler jo mindre luft har du opp mot ruta. Får du ikke nok til og avise ruta? Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Jo, men det tar lang tid. Tror jeg skal prøve å blåse med luftkompressor eller noe for å åpne skikkelig. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Blir bilen skikkelig varm da? bensin eller dieselbil? Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Viftene til vinduet blir varme til slutt, er ikke helt sikker på de andre. Bruker stort sett bare den på vinduet siden det ofte er dugg og/eller is. Det er bensin 95. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Men viser tempmåleren korrekt temp etter noen minutters kjøring? Du har ikke satt på resirkuleringen av luften? Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Det er ingen tempmåler av hvor varmt det er inni bilen. Resirkulering av luften er av, bør den vere på? Den eneste tempmåleren bilen har er varmen på motoren. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det er tempen på motoren som bestemmer hvor varm luft fu får ut av varmeapparatet så har du ikke motortemp får du ikke varmluft heller. Velgeren skal ikke stå på resirkulering, om du gjør det da dugger det skikkelig. Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Ja, det er greit. Men nå var det hvor kraftig viften blåser jeg lurte på, men siden det kun er en vifte så skal den nok ikke vere sterkere enn den er nå. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Har det alltid vært sånn? Kan jo være fordi det er større areal luften kommer ut av mot vinduet enn trynekanalene hvis du skjønner... For når en luftstrøm får bedre plass går den saktere.. Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Forstår hva du mener. Har ikke hatt bilen så lenge, men har vert sånn så lenge jeg har hatt den. Det skal sikkert være sånn, så vi sier oss ferdig med dette. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå