Gjest 15 år Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hallo! Jeg er en gutt på 15 år. Masse gode venner, trener styrke og sparker fotball og liker hverdagen min. Aldri vært noe problem å prate med dem, har god kontakt med flere jenter, MEN: Nå som jeg begynner å få følelser for ei i klassa mi har jeg problemer med å ta det siste skrittet, og spørre henne om å bli kjærester. Har tross alt aldri kysset ei jente skikkelig før og er jomfru. Hun er fantastisk pen, etter min mening og liker henne veldig godt. En av grunnen er irriternde foreldre, en annen er hva gjør man? På skolen hver sabla dag? Har fått litt respons fra henne, men klarer liksom ikke gjøre det fra god venn til kjæreste. Klarer ikke ta det siste skrittet. Nyttårsball og 2.dag nærmer seg og nå... Noen som kan fortelle litt om hva dere gjør, hva dere mener og evt noen tips? Setter pris på det. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Du skal ikke spørre henne om dere skal bli kjærester, ikke ennå i hvert fall. Sjekk ut PUA-tråden, som alltid. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Aldri spør damen, det er barneskolefakter. Viktigste er at du får TANKENE dine i spillet her. Keep your head in the game. Vis interesse, men ikke kryp. Vær selvsikker, og vis at du ikke må ha henne. Hold et åpent sinn, ta et godt tak i ballene dine, få henne med på nyttårsballet, og kyss henne. Enda lettere løsning, kjøp misteltein på nærmeste blomsterbutikk, gå bort til henne i timen, hold mistelteinen over henne og kyss henne. Du måtte jo, hun hadde misteltein over seg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det er ikke siste skrittet du sliter med, men langt føre. Husker ikke hvordan det var i 15-årsalderen, men for meg er kjæresteskrittet etter mye annet 1. Få henne interessert (Skape attraction) 2. Kyss henne (kClose) 3. Pulings (!Close) 4. Kjærestespm (LTR) En av grunnen er irriternde foreldre, en annen er hva gjør man?Blir dem irritert om du får deg dame? En annen er hva gjør man?Mange måter å gjøre det på. Selv ville jeg nok hatt ho hjemme og liggi i senga og slappa av sammen, kosa litt og slik. Hatt ho helt avslappa, gitt ho et kyss og spurt Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Siste skritet, he he det blir i såfall å gifte deg med denne damen gutt og få små tasser:) Så du er på langt nær det siste skritet, du har ikke påbegynt på det lille første skrittet engang. Hør på det @Demantios har skrevet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå