Runningback Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Hei, har fått problemer med min xbox 360. Får ei følgende melding " to play this disc, put it in an xbox 360 console ", får denne meldingen på alle spill. Hva skyldes dette?, Og hva skal jeg gjøre? Hilsen Sindre Endret 12. desember 2008 av DonSindre Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Bruker du lovlige, europeiske spill? Ikke piratkopi eller spill fra USA/Asia? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Bruker du lovlige, europeiske spill? Ikke piratkopi eller spill fra USA/Asia? Jeg bruker lovlige/originale spill som er kjøpt i butikk i Europa, PAL format Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Du ringer Microsoft Support. Regner med at de kommer og henter spilleren, etter noen uker får du den tilbake, enten reparert eller du får en ny. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Du ringer Microsoft Support. Regner med at de kommer og henter spilleren, etter noen uker får du den tilbake, enten reparert eller du får en ny. hmm, vet du hvor lang tid det er på garantien? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Trykk hehe alt jeg fant var fra 1-5 år. Men de fleste sidene sier 5 år med reklamasjons rett Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Hvis Microsoft nekter å gjøre noe må du ta det mot butikken som solgte den. Endret 12. desember 2008 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Hvis Microsoft nekter å gjøre noe må du ta det mot butikken som solgte den. Tror jeg prøver å gå direkte til elkjøp, å få byttet den. Eller så prøver jeg microSUCK Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 ta det direkte med microsoft. tar bare lengre tid om du går til elkjøp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå