Gjest Guest_?_* Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hei, jeg er en jente på 15 år, og er sånn passe forvirrra nå, så trenger hjelp! Okey, det hele startet da jeg og kjæresten hadde sex rundt 16. november. Om det skulle ha noen betyding var det langt fra første gang. Han er studerer og jeg har ikke møtt han siden da, og det har dermed heller ikke blitt noe mer sex siden da. Noe dager etter blødde jeg litt, noe som var veldig rart, siden det var helt utenom min menstrasjonsperiode som har vært svært stabil i flere år nå. Jeg tenkte ikke noe mer på det... men helt siden da har jeg hatt en svært mørk brun utflod, aldri før opplevd dette, jeg skjønner ikke hva det kan være. Har liksom hatt det slik hbver dag i en måned nå, så noe må vel være galt? Og har det noe som helst med sexen og gjøre? Det er nesten som den brune utfloden man har dagen etter mensen er ferdig, bare enda litt mørkere. Og så er det det at jeg skulle ha hatt mensen for noen dager over ei uke siden nå, og det er svært merkelig siden den alltid kommer på den datoen den skal. Begynner å bli urolig for at jeg kan være gravid, men det er også rart fordi det skjedde aldri noe som helst galt.. Og jeg skjønner bare ingenting hva det brune kan være? Vil det bli sånn om man er gravid? Festeblødning eller noe? Føler ingen andre tegn til graviditet... Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Du kan ikke gå og blø sånn i en måned uten å kontakte lege. Ring allerede i morgen, du. Lenke til kommentar
Gjest Guest_?_* Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg blør jo ikke, det som er problemet, mensen skulle ha kommet for en stund siden... Er snakk om brun utfold, tror ikke det er blod.. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg som skrev feil. Mente at du ikke kan ha den utfloden i en måned uten å kontakte lege. Da ble det riktig. Lenke til kommentar
Gjest Guest_?_* Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Men har jo helt legeskrekk, jeg tør ikke i det hele tatt! ingen her som kan ha litt peiling? Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Kontakt lege. Få noen andre til å kontakte lege for deg. En lege må uansett se på deg for å vite hva det er som skjer. Du slipper ikke unna med et svar på forumet. Endret 12. desember 2008 av Noel Leon Lenke til kommentar
Gjest Guest_?_* Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Men tenkte på dere som har vært gravide. Kan det være noe livmoren-greier som kommer ut mens egget fester seg? Ingen andre som har hatt brun utfold? Det jeg vil vite, så får jeg se hva jeg gjør videre med problemet... Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Men tenkte på dere som har vært gravide. Kan det være noe livmoren-greier som kommer ut mens egget fester seg?Ingen andre som har hatt brun utfold? Det jeg vil vite, så får jeg se hva jeg gjør videre med problemet... Greit, la det gå en måned til. Så kan du heller tilkalle de fra ekstrem oppussing senere. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Bedre å gå til legen selv om det ikke er noe galt. Kroppens helse, spesielt det mellom bena, er ikke noe du vil ha ødelagt. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Men tenkte på dere som har vært gravide. Kan det være noe livmoren-greier som kommer ut mens egget fester seg?Ingen andre som har hatt brun utfold? Det jeg vil vite, så får jeg se hva jeg gjør videre med problemet... Herrejesus da, kontakt en lege. Makan. kan da ikke være så vanskelig å ta opp telefonen å bare ringe. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kom deg til legen! Du vaser ikke rundt med brun utflod i en måned uten å gå til legen. Les forøvrig lenken under. http://www.doktoronline.no/qa/forum/12/qa1827382.html Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Okei, kom deg til en lege. Brun utflod er ikke normalt. Av og til har man sånt med "restblod" etter mensen, men en måned? Gå på helsestasjonen, der får du en gynekolog du ikke kjenner, hvis du synes det er lettere, eller gå til fastlegen din og få ham til å ta en kikk på deg. Det er muligens fullstendig harmløst, men det kan og være noe langt mer alvorlig. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Blødning etter sex, kan være tegn på klamydia. Ustabil menstrasjon kan komme av f.eks. stress. Jeg tror nok jeg hadde tatt kontakt med lege om jeg var deg. Det vil i alle fall berolige deg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Feilpostet, flyttes til Helse Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Skjønner virkelig ikke hvorfor mer eller mindre gutter kommer med "råd" og hvorfor det er som det er. Har dere mensen? Syntes det blir feil som gutt å uttale seg om dette, for er jo tross alt ganske så ømt emne. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Skjønner virkelig ikke hvorfor mer eller mindre gutter kommer med "råd" og hvorfor det er som det er. Har dere mensen? Syntes det blir feil som gutt å uttale seg om dette, for er jo tross alt ganske så ømt emne. Kansje de guttene som svarer er gynekolog eller lege? Eller kansje de har hatt en partner med samme problem? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Legeskrekk? Se til helvete å ta deg sammen. Det får være måte på hva man skal være redd for. Hva er det å være redd for? Er du redd for å høre sannheten? Patetisk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Skjønner virkelig ikke hvorfor mer eller mindre gutter kommer med "råd" og hvorfor det er som det er. Har dere mensen? Syntes det blir feil som gutt å uttale seg om dette, for er jo tross alt ganske så ømt emne.Vet du hvem som er gutt/jente på forum? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Skjønner virkelig ikke hvorfor mer eller mindre gutter kommer med "råd" og hvorfor det er som det er. Har dere mensen? Syntes det blir feil som gutt å uttale seg om dette, for er jo tross alt ganske så ømt emne.Vet du hvem som er gutt/jente på forum? Det vet jeg . Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Men tenkte på dere som har vært gravide. Kan det være noe livmoren-greier som kommer ut mens egget fester seg?Ingen andre som har hatt brun utfold? Det jeg vil vite, så får jeg se hva jeg gjør videre med problemet... Greit, la det gå en måned til. Så kan du heller tilkalle de fra ekstrem oppussing senere. Pahahahah Nei, få deg til lege. Bedre føre var;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå