Unia Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) . Endret 30. juli 2010 av Unia Lenke til kommentar
Nesten-nerd Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Installer Linux Da blir selv en gammel pc rask. Linux er gratis å laste ned og fungerer utmerket, om du ikke ska bruke den først og fremst til spill. Det er noe som Windows ikke gjør og neppe kommer til å gjøre. Om du har en installasjons cd til den gamle pc en er det et alternativ å reformatere og legge inn på ny. Alternativ tre er å kjøre diverse gratisprogrammer som Ad-Aware, AVG, Spybot Sarch & Destroy, CCleaner og andre om ønskelig for å fjerne problemer som gjør pc en til en sinke. Lykke til Mvh NN Jeg har en gammel PC som jeg har lyst å få til å fungere. Det som er problemet er at når jeg skrur den på, så er det sånn at den låser seg totalt, og det går ikke an å trykke på noe i det hele tatt nesten, bortsatt fra kanskje en gang, før den låser seg for "alltid". Men uansett hva jeg trykker på så kommer det opp feilmeldinger eller så skjer det ikke noe i det hele tatt. Går det på en eller annen måte å tilbakestille hele PC'en sånn at alt blir sletta og sånn at jeg i det minste kan bruke den litt? Noe jeg kan gjøre selv liksom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå