Gå til innhold

De jævligste pliktene du vet om


Dr. Chaos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

lage mat på onsdager:

- tar jævlig lang tid

- bortkasta tid

- kjedlig

- ikke smaker det godt heller

 

Heldighvis slipper jeg det nå, fordi stemoren min må mase på meg så mye, så hun lager bare maten selv..:p

Lenke til kommentar

jeg elsker å tørke støv! det er så deilig å se at det er der først, og så fjerner man det. ingen andre vaskejobber kan man føle egen påvirkning på samme måte. jeg gleder meg til neste gang jeg skal tørke støv!

Lenke til kommentar

Når enkelte setter middagstallerkene sine på benken istedenfor i oppvaskmaskinen, og jeg (etter x-antall timer på benken) må skrubbe gaffler og skjeer og tallerker med størkna mat på etter dem. Det tar 5 sekunder å skylle den når du er ferdig med maten. Det tar tid og er ekkelt når du har latt den stå.

 

Den desidert verste for min del :)

Lenke til kommentar

Har fortsatt ikke funnet noe som er verre enn å støvsuge, det hater jeg mest av alt. Verneplikten kan jeg skjønne er verre, men tenkte egentlig mest på plikter foreldrene dine gir deg.

 

Greie plikter:

Hente ved

Kløyve ved

Bære ved inn i bua (tar riktignok lang tid, men det er en rolig og fredelig jobb!)

Rydde rommet

Hente posten (og postkassa er 65m unna, men da får du en luftetur i samme slengen)

 

Kjipe plikter:

Tømme oppvaskmaskinen

Vaske opp

Hente broren min i barnehagen

Tørke støv

Klippe plenen

Gjødsle

Måke snø (gikk lei det etter vintermånedene 2006, måtte måke 10-25cm snø hele tida)

 

Uberkjipe plikter:

Støvsuge

Endret av Crash
Lenke til kommentar

Hm. Det værste av alt er at jeg kjenner folk som klager på å måtte støvsuge hjemme to ganger i uka mot at de

bor gratis

får gratis mat hver dag (som de klager på)

får klærne vaska gratis

får gratis parkeringsplass

får litt penger av og til (og klager på at de får for lite)

får gratis internett-tilkobling

får hjelp med telefon- og andre regninger.

mm

 

Det er fan meg synd i folk :p

 

Jævligste pliktene jeg vet om er verneplikten på en solid førsteplass (fint at vi ennå har noe såpass diskriminerende i samfunnet), fulgt av en solid andreplass med plikter som ikke blir satt pris på. Det er fryktelig frustrerende.

Endret av JimL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...