Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Til alle dere som sliter med dynetrekket, her er et tips. 1. Ta dynetrekket, og vreng det. 2. Nå tar du begge henda inni dyna og finner hvert sitt hjørne på hver hånd. 3. Ta tak isamme hjørnene på dyna samtidig, sånn at du holder på dyna med trekket. 4.Nå kommer den kule delen, eneste du trenger nå er å vrenge dyna mens du holder på hjørnet, da vil trekket komme riktig vei, og dyna ligge riktig inni. 5. Sov godt Hybeltrikset mitt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Må si at alt kjøkken arbeid er helt forjævlig kjedelig. For ikke å glemmer å rydde rommet og ellers alt annet husarbeid! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Henge opp klær er nok det kjedeligste av husarbeid syns jeg. Men som en som bor i kollektiv syns jeg det aller kjipeste er å vaske etter andre. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ingenting som slår det å vaske vekk andre sine kjønnshår, nei... Men husarbeid generelt sett er kjedelig, spesielt om man bor alene og har lite besøk - hvilken motivasjon har man liksom da. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ta oppvasken og henge opp klær. Værste som finnes Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg hater plikter som ikke angår meg direkte. Jeg driter i om plenen er snauklipt eller et vilniss. Jeg driter i om huset har rosa eller hvit farge. Jeg driter i hvor mye støv og dritt det er på soverommet til søstra mi. If you see my point. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Skole:1: Jeg må sitte som en dau fisk i en tønne med dumme sild i 6 timer 2: Jeg må faktisk bevege meg på et område fullt av hodeløse kyllinger 3: Jeg må hele tiden bevise noe Jeg synes virkelig synd på deg kris, du klarer ikke å holde deg til temaet. Der sa du det! Å må gå ekstra langt for å få tømt søpla fordi søppelkassa er full. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Slutt å suttre over å henge opp klær, det er enda værre og brette de og legge de i ALLE skapene i huset. Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 hmm, må være å vaske opp gryter etc etter andre folk som ikke gidder å gjøre det. Ang. klær putter jeg alt i tørketrommelen, tørker de, tar de ut og kaster dem rundt på rommet. så trør jeg alt inn i skapet. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det værste er oppvasken... savner oppvaskmaskinen hjemme Ellers er det å henge opp sokker noe dritt Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Oppvask ja, må være noe av det værste som finnes. I går takket vaskemaskinen for seg, så bi vel en del vasking for hånd fremover Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 VERNEPLIKTEN! Tror det er flere som henger seg på den. Jeg slapp heldigvis unna uten og gjøre noe. Så der slapp jeg kaste bort nesten et år på noe jeg ikke vil. Ellers så synes jeg det utrolig kjipt og kjøpe røyk/snus for foreldre eller andre (kjøper ikke til mindreårige!) Kjøpe lotto greiene for muttern er også veldig kjedelig. Jeg: Skal ha ti lotto og en viking. Lottomann: Hæ? Så mye? Jeg: Ja... *vente mens maskinen rabler ut alle de pokkers smålappene* Deretter prøve og få plass til alle lappene i en eller annen lomme.. Ikke mye å klage på, men likevel kjedelig Lenke til kommentar
audiox Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 1: Ta ut av oppvaskmaskinen, jævlig stress! 2: Støvsuge 3: Gå ut med søppelet. Jeg er fortsatt bare 17, og bor med min mor, så trenger heldigvis ikke vaske mine egne klær etc Det hadde vært en soleklar nr.1 ! Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 1: Ta ut av oppvaskmaskinen, jævlig stress!2: Støvsuge 3: Gå ut med søppelet. Jeg er fortsatt bare 17, og bor med min mor, så trenger heldigvis ikke vaske mine egne klær etc Det hadde vært en soleklar nr.1 ! Hvordan kan du si at å ta ut av oppvaskmaskinen er stress?^^ Du skal faen meg bare være glad du har oppvaskmaskin uten er stress det! Savner faktisk å ta ut å sette inn i oppvaskmaskinen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 å gå morgenturen med bikkjene! særlig på søndager! da har jeg nok med å holde meg i live som regel Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ta opp søppeldunkene på Torsdager, fordi da har jeg gym=stor, tung bag. Derfor må jeg gå opp til huset, sette fra meg bagen, og gå ned og hente dunkene. Idiotisk. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 helt klart verneplikten.. alt annet er bare sutring.. klart det å sutre over verneplikt er ikke akkurat modent det heller... nei, bare å ta seg sammen å gjøre det en må, blir ikke mindre plikter jo eldre man blir. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 helt klart verneplikten.. alt annet er bare sutring.. klart det å sutre over verneplikt er ikke akkurat modent det heller... nei, bare å ta seg sammen å gjøre det en må, blir ikke mindre plikter jo eldre man blir. sant det gitt. take it like a man! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ta det som en mann, du liksom! Ekte mannfolk lar seg ikke herse med. Ekte mannfolk protesterer,nekter og slåss! Folk som "tar det som en mann" er PINGLER! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hente ved, spesielt når det er -25. Vi har varmepumpe, men vil pappa at vi skal bruke den? NEI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå